Grupa Chorten przekroczyła liczbę 2100 sklepów

2021-06-15 | 11:00

Już ponad 2100 placówek partnerskich współpracuje z Polską Grupą Sklepów Spożywczych Chorten. Na początku było 20 placówek, tylko w województwie podlaskim. Teraz jest ich ponad 100 razy więcej i są w każdym regionie kraju. Idea przyświecająca Grupie Chorten jest jednak niezmienna - najważniejszy jest interes każdego pojedynczego sklepu.

Jesteśmy interesującą alternatywą dla różnych konceptów franczyzowych, gdyż w naszym przypadku właściciele sklepów mają dużą niezależność w prowadzeniu biznesu i nie narzucamy im np. wielkości zamówień. Mamy do zaproponowania wiele korzystnych umów handlowych z producentami i dystrybutorami, a to pomaga w rozwoju poszczególnych placówek. Cieszymy się, że rośnie liczba współpracujących z nami sklepów, że przekroczyliśmy kolejną granicę, bo to oznacza, że polski handel detaliczny jest coraz silniejszy

- mówi Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

Wiele nowych placówek pod logo z drzewkiem dębu pojawiło się w tym roku na południu i zachodzie kraju. Niemal codziennie podpisywane są nowe umowy partnerskie. W ciągu ostatniego miesiąca sfinalizowano ponad 30. Do Grupy Chorten dołączyły sklepy od Białej Podlaskiej, przez Bielsko-Białą, Łódź, Wrocław, po okolice Szczecina. Na współpracę decydują się właściciele, którzy otwierają nowe punkty, jak też detaliści, którzy prowadzą już po kilka punktów handlowych. Formaty tych placówek są różne: markety, osiedlowe delikatesy, sklepy małoformatowe, punkty na stacjach benzynowych. Są to sklepy ogólnospożywcze, jak też specjalistyczne, alkoholowe czy mięsne.

Każdemu detaliście jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązania, które poprawią jego sytuację na rynku. Pojedynczy sklep nie jest bowiem w stanie wynegocjować takich umów z producentami, dystrybutorami, jakie my mamy do zaoferowania. Nasz cel jest niezmienny – współpraca z dotychczasowymi i nowymi partnerami, wspieranie placówek z polskim kapitałem w całym kraju

- podkreśla Krzysztof Pakuła.

Tagi: Grupa Chorten Krzysztof Pakuła
Oceń artykuł:

Źródło: Grupa Chorten

Grupa Chorten przekroczyła liczbę 2100 sklepów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.