HalfPrice to najmłodszy brand Grupy CCC, jako jedyny oparty jest na koncepcji sprzedażowej off-price. Oznacza to, że wszystkie produkty pochodzą bezpośrednio od marek, ich partnerów lub dystrybutorów z całego świata, a to jest gwarantem ich oryginalności. Dzięki tej koncepcji w salonach HalfPrice można nabyć w atrakcyjnych cenach markowe produkty z całego świata, które rzadko są dostępne w Polsce. Ten model biznesowy został stworzony z myślą o wielbicielach światowych marek. W ofercie sklepu znajdują się m.in. odzież, obuwie, produkty dla zwierząt, akcesoria sportowe, dodatki do wnętrz, a nawet przekąski z różnych stron świata.
Dodatkowo, w salonie HalfPrice w popularnym bydgoskim centrum handlowym znaleźć można także wiele artykułów odpowiednich na powrót do biura po urlopie tj.: bardzo dobrej jakości opakowania na posiłki, bidony, torby i plecaki.
Wszystkie produkty podzielone są według kategorii, by ułatwić odnalezienie poszukiwanych towarów. Na każdej metce znajduje się informacja dotycząca ceny przed obniżką, a ile dany produkt kosztuje
w HalfPrice.
W modelu off-price niezwykle ważna jest unikalność i różnorodność oferty, która codziennie się zmienia, dlatego oferta sklepu jest uzupełniana każdego dnia.