Hebe po raz kolejny z Gwiazdą Jakości Obsługi

2023-06-07 | 08:32

Przez 365 dni w roku, Polski Program Jakości Obsługi monitoruje zadowolenie klientów w całej Polsce. Hebe po raz kolejny znalazło się w gronie laureatów prestiżowego konkursu. Nagroda stanowi potwierdzenie jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją konsumenci.

Polski Program Jakości Obsługi od 2008 roku realizuje misję podnoszenia poziomu jakości obsługi klienta. Dzięki istnieniu nowoczesnej multiplatformy, od ponad 12 lat konsumenci mogą oceniać ponad 40 000 firm z ponad 200 branż, mając realny wpływ na podnoszenie standardów obsługi. Na podstawie zebranych w ciągu całego roku danych, wyróżnione zostają firmy, które uzyskały najwyższy wskaźnik jakości. Sondaż wspierany jest dodatkowym badaniem ankietowym metodą CAWI przeprowadzanym na reprezentatywnej grupie respondentów, a finaliści konkursu wyłaniani są spośród tych, którzy wyróżnili się na tle średniej wyników w swojej branży.

Organizatorem Polskiego Programu Jakości Obsługi jest grupa VSC, która od 22 lat specjalizuje się w badaniach SecretClient®. Zespół tworzą eksperci i specjaliści współpracujący przy projektach dla największych polskich firm i instytucji. To, co wyróżnia nagrodę Gwiazdy Jakości to skład kapituły konkursu, w który wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce. Jak pokazują Badania Konsumenckie, aż 10 milionów Polaków rozpoznaje ten znak jakości, a 8 na 10 konsumentów mając do wyboru dwie podobne oferty, wybierze markę z nagrodą Gwiazdy Jakości. Wyróżnienie to komunikuje wartości takie jak: solidność, jakość, zaufanie, przyjazność i prestiż. Świadczy nie tylko o satysfakcji klientów, ale jest także ważnym sygnałem dla partnerów biznesowych.

- Jesteśmy dumni mając możliwość po raz kolejny podzielić się informacją o wyróżnieniu, które stanowi dowód, że nasze starania są zauważone i docenione przez najważniejszego dla nas odbiorcę - konsumenta. Nagroda to sukces całego zespołu, który każdego dnia dba o satysfakcję naszych klientów. Przyjmujemy ją jako motywację do dalszego rozwoju i doskonalenia naszych usług

– skomentował Wojciech Dyja, dyrektor operacyjny Hebe.

Zwieńczeniem całorocznej działalności Programu jest gala rozdania Gwiazd Jakości Obsługi. Podczas tegorocznego wydarzenia, które odbyło się 25 maja w Narodowym Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu, zespół reprezentujący Hebe odebrał nagrodę z rąk Prezesa Polskiego Programu Jakości Obsługi, Pana Mirosława Bartonia.

Tagi: Gwiazda Jakości Obsługi Hebe Wojciech Dyja
Oceń artykuł:

Źródło: Hebe

Hebe po raz kolejny z Gwiazdą Jakości Obsługi

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.