Firma INTERSPORT Polska S.A., po komunikacie o wyróżniających się wynikach finansowych za I półrocze roku obrotowego 2021/2022, poinformowała o dalszym rozwoju sieci sklepów. Spółka podpisała umowę najmu na otwarcie nowego sklepu w koncepcie pick up point – będzie on mieścił się przy ul. Wrocławskiej 17, w centrum handlowym w Zielonej Górze., a otwarcie punktu dla klientów planowane jest w pierwszym kwartale 2022 roku.
Sposób działania sklepów pick up point jest bardzo prosty i intuicyjny – podczas zakupów online klient wybiera najbliższą placówkę w okolicy jako miejsce odbioru. Po dostarczeniu towaru do sklepu, zostaje on o tym powiadomiony, a następnie może w dowolnym momencie odebrać paczkę.
Bardzo cieszymy się, że lokalizacją dla nowego formatu sklepu INTERSPORT będzie centrum handlowe. Nowy sklep w Zielonej Górze, który planujemy otworzyć w pierwszy kwartale 2022 roku, obrazuje nasz rozwój oraz pozytywny efekt strategii wprowadzonej w kwietniu przez nową kadrę zarządzającą. Poskutkowała ona intensywnym wzrostem spółki INTERSPORT – potwierdzają to niedawno opublikowane wyniki finansowe, które prezentują m.in. pierwszy od 5 lat zysk firmy
– mówi Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu, INTERSPORT Polska S.A.
Wstępne szacunki wyników finansowych spółki INTERSPORT Polska S.A. pokazują, że w pierwszym półroczu roku obrotowego 2021/2022 tj. od 1 kwietnia do 30 września 2021 r., został osiągnięty zysk na poziomie 623 tys. zł (przy stratach z poprzednich lat na poziomie kilku milionów). To pierwszy raz od 5 lat, kiedy spółka może pochwalić się brakiem strat. Łączne przychody netto spółki ze sprzedaży wyniosły 106,5 mln zł i były wyższe o 30 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (81,9 mln zł).
Umowa najmu lokalu została zawarta na okres 6 lat od dnia przekazania lokalu, z możliwością przedłużenia na kolejny okres.