Intimissimi Uomo, najnowsza marka Calzedonia Group z siecią ponad 100 sklepów, to synonim stylu, jakości oraz komfortu. Produkty zaprojektowane dla nowoczesnego mężczyzny towarzyszą mu w osiąganiu zawodowych celów i pięlęgnowaniu pasji, takich jak sport czy samochody.
Mężczyzna Intimissimi Uomo dba o swój wygląd, zwraca uwagę na jakość, a detale mają dla niego duże znaczenie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, marka Intimissimi Uomo oferuje szeroki asortyment produktów, takich jak: bielizna, bluzki, bielizna nocna, skarpety i stroje kąpielowe.
Przytulne sklepy z funkcjonalnym układem ułatwiają zakupy, a dobrze wyszkoleni ekspedienci są zawsze do dyspozycji klienta. Męskie, charakterystyczne wzory połączone z naturalnymi materiałami, takimi jak drewno, żelazo i beton tworzą praktyczne i intuicyjne wnętrza.
Marka od początku swojego istnienia współpracuje z Piotrem Czaykowskim i Modnym Tatą (Michał Będźmirowski). Influencerzy swoją obecnością uświetnili otwarcie pierwszego salonu w Polsce, któremu towarzyszyły rozmaite atrakcje (m.in. personalizacja klasycznych koszulek Intimissimi Uomo), przygotowane na specjalnej strefie tego dnia w Galerii Mokotów.