Bezpieczeństwo pracowników, partnerów i klientów jest jednym z głównych naszych priorytetów. Aby zmniejszyć ryzyko, przestrzegamy zaleceń Polskiego Rządu i Światowej Organizacji Zdrowia oraz dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić wszystkim ochronę.
Pracownicy biura pracują zdalnie, spotkania zostały przeniesione do wirtualnej przestrzeni i oczywiście maksymalizujemy wysiłki, aby nasza praca przebiegała bez zakłóceń.
Sklep i wyspy „Super Prezentów” zostały dokładnie zdezynfekowane i zamknięte na czas kwarantanny. Mamy jednak dwa funkcjonujące kanały sprzedaży – sklep internetowy oraz sieć sklepów Carrefour. Ponieważ sklepy spożywcze nie zostały zamknięte i vouchery podarunkowe „Super Prezentów” są nadal tam dostępne, to nasze ekspozytory są stale dezynfekowane, a asortyment uzupełniany.
Mając na względzie obecną sytuację, podczas zakupów online, zachęcamy klientów do wyboru opcji przedpłaty, odbioru w Paczkomacie lub bezpłatnej dostawy kurierskiej.
Wierzymy, że nasza grupa uniknie poważnych strat. Owocny sezon świąteczny z dużą sprzedażą voucherów i zestawów podarunkowych umocnił naszą pozycję na rynku i pozwolił pozyskać szeroką grupę zadowolonych i lojalnych klientów, którzy mamy nadzieję powrócą do nas, jak tylko sytuacja zacznie się normować.
Stale monitorujemy sytuację we wszystkich krajach, w których działalność prowadzi „Gera Dovana” - na Litwie, Łotwie i w Polsce. Zapewniamy bezpieczeństwo naszym pracownikom, partnerom i klientom we wszystkich miejscach oraz zachęcamy obywateli do odpowiedzialności i dbania o swoje zdrowie.