Marka KiK realizuje komunikowany na grudzień plan rozwoju – zgodnie z zapowiedziami w tym miesiącu powstanie kilkanaście nowych „KiK-ów”. Tylko 12.12 zostały uruchomione cztery nowe sklepy – w Czeladzi, Mogilnie, Węgorzewie i Zabrzu.
Ważnym kryterium w planach ekspansji jest atrakcyjna lokalizacja sklepów KiK. Pod pojęciem „atrakcyjności” kryją się zarówno galerie handlowe, jak i retail parki, ale także główne ulice miast, deptaki lub okolice dużych osiedli mieszkaniowych.
Dwa z czterech otwartych 12.12 sklepów znajdują się w centrach handlowych – Czeladź (DL Shopping Center Czeladź) i Mogilno (PH A Centrum). Sklep w Węgorzewie jest zlokalizowany przy ul. Gen. Józefa Bema 37a, a trzeci sklep w Zabrzu mieści się przy al. Szczęście Ludwika 2a. Średnia powierzchnia sklepów KiK wynosi ok. 650 mkw., co oznacza, że tylko dzięki tym otwarciom marka oddała do użytku klientów ok. 2.600 mkw. powierzchni sprzedażowej.
Debiut w Czeladzi, Mogilnie i Węgorzewie, a także otwarcie trzeciego sklepu w Zabrzu, są urzeczywistnieniem planów marki, która poprzez blisko 20 nowych otwarć w grudniu (i prawie 70 w ciągu 12 miesięcy), chce osiągnąć liczbę niemal 330 sklepów KiK w Polsce. Realizacja tych działań uczyni rok 2019 rekordowym – pod względem ekspansji – w historii KiK w Polsce.