W obiekcie zastosowano wiele rozwiązań, które zapewnią klientom najwyższy komfort zakupów. Do dyspozycji zmotoryzowanych osób sieć oddała 200 miejsc parkingowych, w tym szersze miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz rodzin.
W ramach rozwijanego przez Kaufland konceptu one-stop-shopping klienci będą mogli cieszyć się nie tylko szeroką ofertą sieci. Na terenie pasażu znajduje się także stoisko piekarniczo-gastronomiczne, stoisko z wyrobami mięsnymi od lokalnego dostawcy, salonik prasowy oraz bankomat. W punkcie informacyjnym będzie można nadać lub odebrać paczkę. Przy wejściu do sklepu klienci znajdą szafki depozytowe, a także stację do dezynfekcji rąk. Preferujących płatności bezgotówkowe ucieszy obecność kas samoobsługowych. Cyfrowym rozwiązaniem, które zastosowano w sklepie, są także nowoczesne czytniki cen oraz ekrany wyświetlające aktualną ofertę promocyjną i treści dotyczące zrównoważonego rozwoju. W obiekcie zastosowano energooszczędne oświetlenie LED oraz zainstalowano automat, w którym klienci mogą zwrócić kaucjonowane butelki, otrzymując w zamian bon na zakupy w sklepie. Co jeszcze może ucieszyć kupujących?
Sieć Kaufland wspiera konsumentów w świadomych wyborach żywieniowych, dlatego osoby poszukujące produktów wegańskich i wegetariańskich, a także artykułów spożywczych bez glutenu czy z niską zawartością cukru, mogą je znaleźć w specjalnie oznaczonej Strefie Świadomego Odżywiania. W markecie znajduje się także lada obsługowa, gdzie konsumenci zaopatrzą się w świeże wędliny, sery i mięso pochodzące głównie od lokalnych dostawców oraz skorzystają z fachowej porady personelu. Na miłośników artykułów mięsnych czeka wędzarnia, która pozwoli cieszyć się wyrobami wędzonymi na miejscu. Oferta sieci Kaufland liczy łącznie ponad 15 000 artykułów. Poza produktami spożywczymi klienci znajdą w sklepie także artykuły gospodarstwa domowego, tekstylia, książki i prasę, chemię gospodarczą i artykuły drogeryjne. Oprócz produktów markowych sieć posiada szeroki asortyment artykułów marek własnych, które wyróżnia wysoka jakość i korzystna cena. Wśród nich m.in. produkty marki K-Classic (ponad 2000 artykułów z różnych kategorii), K-Stąd Takie Dobre! (artykuły charakterystyczne dla polskiej kuchni od krajowych producentów), K-Bio (artykuły ekologiczne) czy K-take it veggie (artykuły wegańskie i wegetariańskie).