Klienci Banku Pocztowego wkrótce „pod jednym dachem”

2021-02-25 | 13:00

Już wkrótce wszyscy klienci detaliczni Banku Pocztowego oraz dotychczasowi klienci EnveloBanku będą korzystać z nowej bankowości internetowej opartej o nowoczesne rozwiązania EnveloBanku.  Bank Pocztowy udostępni „pod jednym dachem” szeroką ofertę i doświadczenia bezpiecznego, polskiego banku oraz dostęp do nowoczesnych cyfrowych rozwiązań w postaci bankowości internetowej pod wspólną nazwą Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej pod nazwą Pocztowy.

Zarząd podkreśla, że pełna migracja klientów detalicznych do nowoczesnej bankowości cyfrowej, która zakończy się w sierpniu 2021 r., to również ważny  krok w strategii cyfrowych usług. Dzięki połączeniu marek i migracji klientów Bank zaoferuje wszystkim swoim klientom chociażby przelewy BLIK, kredyt telefoniczny i otwieranie ROR z wideoweryfikacją tożsamości, a także wsparcie usług pocztowych. Migracja wynika z długofalowej strategii Banku – stawania się instytucją bardziej cyfrową, oferującą wszystkim klientom najnowsze rozwiązania technologiczne. Projekt łączenia marek promować będzie wieloletni ambasador Banku Pocztowego, Adam Małysz.

Bank Pocztowy stawia na nowoczesną technologię EnveloBanku – jednak pod marką Banku Pocztowego. Cały proces rozpocznie się w pierwszej połowie marca 2021 r. Polegać on będzie na migracji rozwiązań EnveloBanku do Banku Pocztowego, a wszystkich obecnych klientów detalicznych obu marek do jednej, wspólnej bankowości internetowej Pocztowy24 i bankowości mobilnej Pocztowy (dotychczasowej platformy EnveloBanku pod nową nazwą). Ujednoliceniu ulegną także produkty – będą odtąd występować pod jedną marką Banku Pocztowego. Bank zrezygnuje również z prowadzenia z dwóch serwisów informacyjnych www na rzecz jednego, dostępnego pod adresem www.pocztowy.pl. W działania  komunikacyjne i marketingowe promujące łączenie marek zaangażuje się wieloletni ambasador Banku Pocztowego, jeden z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych polskich sportowców, Adam Małysz.

Zgodnie ze Strategią Banku tworzymy dla naszych Klientów nową jakość – przenosimy ich do lepszej i bardziej zaawansowanej bankowości cyfrowej. Bankowość internetowa Pocztowy24 i aplikacja mobilna Pocztowy da klientom znacznie więcej możliwości i szybszy dostęp do wdrażanych przez nas produktów i najnowszych technologicznie usług. W dalszym horyzoncie czasowym pozwoli to nam na stworzenie rozwiniętej bankowości elektronicznej opartej przede wszystkim na automatyzacji i zaawansowanych rozwiązaniach cyfrowych. Razem z dostępem do sieci stacjonarnych placówek i specjalistycznym doradztwem, będzie podstawą strategii rynkowej

– mówi Jakub Słupiński, p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.

Połączenie marek Bank Pocztowy i EnveloBank umożliwi ujednolicenie oferty produktowej Banku. Klienci uzyskają szerszy dostęp do zaawansowanych usług i rozwiązań proponowanych przez Bank, takich jak m.in. BLIK, moduł Kalendarza do planowania płatności, moduł do szybkiego opłacania faktur czy aplikacji Autopay do automatycznych płatności za przejazdy autostradami. Docelowo przyspieszy to także wdrażanie i upowszechnianie nowych produktów jak chociażby kredyt online.

Jedna marka oznaczać będzie nie tylko większy „porządek” w usługach banku,  lecz także, a może przede wszystkim, otwarcie na nowe technologie i wyrównanie dostępu do cyfrowych rozwiązań ofererowanych przez nasz Bank. To, zgodnie z naszą strategią, krok do szybszej digitalizacji. Od teraz priorytetem będzie rozwój jednej, wspólnej, bankowości mobilnej i internetowej, co pozwoli na szybsze i częstsze wdrażanie nowych usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań

– mówi Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego.

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na lata 2021–2024 Bank Pocztowy stawia na budowanie wartości dla swoich interesariuszy rozumianej między innymi jako digitalizacja procesów i upowszechnianie najnowszych technologii w ramach dążenia do cyfryzacji bez wykluczeń. W najbliższym czasie Bank Pocztowy planuje rozwój mobilnych płatności BLIK, także w zakresie przelewów na telefon, stworzenie możliwości otwarcia konta ROR lub zaciągnięcia kredytu przez telefon z wykorzystaniem technologii wideoweryfikacji.  

Tagi: Bank Pocztowy Marcin Ledworowski Jakub Słupiński
Oceń artykuł:

Źródło: Bank Pocztowy

Klienci Banku Pocztowego wkrótce „pod jednym dachem”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.