To już dziesiąty nowy najemca warszawskiego centrum od początku tego roku.
Za rekomercjalizację i zarządzanie Złotymi Tarasami odpowiada zespół międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield.
Do tej pory Lichi pozostawało mocno skoncentrowane na prowadzeniu działalności w obszarze e-commerce i social mediów. Na przestrzeni ostatnich lat marka zebrała ok. 2 mln obserwujących na Instagramie i ponad 960 000 na TikToku. W związku z rosnącą popularnością także wśród polskich klientek, firma zdecydowała się na otwarcie 14 grudnia br. pierwszego stacjonarnego salonu w Polsce.
- Salon Lichi w Złotych Tarasach to jedno z ciekawszych tegorocznych otwarć na rynku handlowym w Polsce. Coraz więcej marek, które z powodzeniem rozwijały swój biznes wyłącznie w internecie, stawia na dywersyfikację i docenia potencjał płynący z działania w modelu sprzedaży wielokanałowej. Potwierdza to niesłabnącą popularność handlu stacjonarnego wśród konsumentów. Od początku roku do Polski weszło 25 nowych sieci handlowych i już teraz, jak wynika z naszego raportu Trends Radar, można założyć, że w 2023 roku sektor odnotował najwięcej debiutów od 4 lat,
- komentuje Karolina Mucha, Senior Leasing Specialist, Cushman & Wakefield.
Sklep Lichi znajduje się na pierwszym piętrze Złotych Tarasów w sąsiedztwie takich marek, jak Reserved, Bershka, Stradivarius oraz nowo otwartego sklepu Candy Pop.
- Ostatnich dwanaście miesięcy można zaliczyć do szczególnie udanych biorąc pod uwagę to, jak wiele interesujących marek wybrało otwarcie lokalu w Złotych Tarasach jako jeden z celów na 2023 rok. Zarówno oferta restauracyjna jaki i handlowo-usługowa zostały poszerzone tak, aby robienie zakupów w centrum było wyjątkowym doświadczeniem i spełniało oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Już dziś wiemy, że w zbliżającym się roku w Złotych Tarasach pojawią się kolejni najemcy i trend rozbudowywania tzw. tenant-mix zostanie utrzymany - dodaje Karolina Mucha.
Złote Tarasy to pięciopoziomowe centrum handlowe o powierzchni ponad 66 000 mkw. Jego portfolio tworzy ponad 180 sklepów, w tym między innymi Van Graff, Converse, Victoria’s Secret, Guess, Lacoste, LUSH, Sephora, Douglas, MAC, Marc O’Polo, Massimo Dutti czy New Balance. W ramach oferty spożywczej obecne są tu już między innymi Kuchnie Świata, Lindt, Nespresso, Lukullus, Candy Pop, Organic Farma Zdrowia czy też Five O’Clock. Centrum zlokalizowane w samym sercu Warszawy jest miejscem, w którym kreują się trendy nowoczesnego wymiaru mody, stylu życia, zakupów i najlepszej miejskiej rozrywki.