Umieszczenie logo firmy na kubkach reklamowych może przyczynić się do zwiększenia świadomości marki wśród klientów i potencjalnych odbiorców. Kubki firmowe są wygodnymi przedmiotami codziennego użytku, z których wiele osób chętnie korzysta, ich dużą zaletą jest więc widoczność. Są to bardzo praktyczne gadżety, których można używać w wielu różnorodnych sytuacjach. Doskonale nadają się do picia kawy lub herbaty w biurze, ale sprawdzą się również na wycieczkach, piknikach, czy spotkaniach ze znajomymi. Dając kubki reklamowe klientom, pokazujesz, że dbasz o ich potrzeby, a ponadto chcesz dostarczyć im praktyczne i wartościowe akcesorium. Taki gest może przyczynić się do zwiększenia lojalności obdarowanych osób i zmotywować je do ponownego zrobienia zakupów. Wybierając kubki firmowe wykonane z materiałów ekologicznych, takich jak bambus, szkło czy stal nierdzewna, firma może pokazać swoje zaangażowanie w ochronę środowiska i zdobyć pozytywne opinie klientów. Zanim jednak zainwestujesz w takie gadżety, dokładnie się zastanów, w jaki sposób je zaprojektować, aby dobrze kojarzyły się klientom. Nie jest to trudne, trzeba mieć jednak świadomość kilku ważnych elementów wpływających na ostateczny efekt estetyczny.
W jaki sposób zaprojektować kubki reklamowe?
Kubki reklamowe są popularnym gadżetem reklamowym, który może pomóc w budowaniu rozpoznawalności marki oraz kształtowaniu jej wizerunku. Warto wybierać akcesoria, które pasują do wizerunku firmy i potrzeb klientów. Ważne, aby kubek był ergonomiczny, łatwy w użyciu i funkcjonalny. Nie bez znaczenia jest jednak także aspekt estetyczny. Wybór koloru kubka powinien mieć związek z barwami używanymi przez markę do wykreowania swojego wizerunku. Jeśli chcesz umieścić na kubku logo wybierz kolor, który będzie pasować. Warto również zastanowić się nad umieszczeniem hasła reklamowego w widocznym miejscu. Ozdoby powinny być dobrze widoczne, a napisy łatwe do odczytania. Projekt kubka reklamowego powinien być spójny z innymi elementami identyfikacji wizualnej firmy. Ważne, aby dostosować całość kompozycji do upodobań grupy docelowej. Kubki dla dzieci powinny mieć inny design, niż te przeznaczone dla dorosłych, a kubki dla sportowców muszą być wyposażone w inne funkcjonalności, niż kubki biurowe. Warto mieć na uwadze te wszystkie aspekty, aby osoby obdarowane takim gadżetem zapamiętały informacje, które chcesz im przekazać, a być może rozwinęły głębszą sympatię do marki. Dzięki estetycznym przedmiotom można skutecznie zwrócić uwagę członków grupy docelowej.