Best Managed Companies to autorski plebiscyt prowadzony przez Deloitte zainaugurowany w Kanadzie w 1993 r. Obecnie przeprowadzany jest w ponad 40 krajach, w tym w Polsce, gdzie pierwsza jego edycja odbyła się w zeszłym roku. Także wtedy LANCERTO znalazło się w gronie laureatów tego wyjątkowego wyróżnienia.
Ta prestiżowa nagroda stanowi wyraz uznania dla kultury organizacyjnej, osiągniętych sukcesów i ducha przedsiębiorczości.
– Tytuł najlepiej zarządzanej firmy, otrzymany drugi rok z rzędu, to dla nas nie tylko dowód, że podążamy we właściwym kierunku, ale także, a może przede wszystkim, motywacja do jeszcze lepszego działania i doskonalenia naszych praktyk i kompetencji. Słowa uznania należą się przede wszystkim naszym pracownikom. Zawsze powtarzam, że za sukcesem każdej firmy stoją konkretni ludzie. W naszym przypadku to zespół wspaniałych specjalistów w swoich dziedzinach, którzy od momentu powstania naszej firmy i marki działają niestrudzenie, przyczyniając się do naszego wspólnego sukcesu. W tym roku obchodzimy 15-lecie istnienia LANCERTO. Na pewno nie bylibyśmy dziś w miejscu, w którym jesteśmy bez naszego zespołu, któremu gorąco dziękuję
– mówi Tomasz Ciąpała, prezes LANCERTO.
Prywatne firmy są w ramach plebiscytu Best Managed Companies poddawane dokładnej weryfikacji pod kątem modelu działalności i zarządzania zgodnie z metodologią Deloitte Private opracowaną w Kanadzie. Jury konkursu ocenia nie tylko wyniki finansowe firm, ale też umiejętność adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych. Skrupulatnej analizie poddawane są procesy, strategia i kompetencje. Ponadto uczestnicy konkursu mają okazję porównać swoje standardy w zakresie zarządzania z topowymi praktykami prywatnych firm z całego świata.
Organizatorzy konkursu zaznaczają, że wszystkie przedsiębiorstwa mają swój unikalny charakter, tożsamość oraz wyjątkowych pracowników. Jednak tym, co cechuje najlepszych jest długoterminowa wizja, określona misja, zorientowanie w rynkach globalnych, zaangażowanie w rozwój zespołów i talentów, umiejętność adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych oraz zdolność do realizacji planu strategicznego.