Jesienne wydanie Magazynu Klif po raz 50. trafiło do rąk klientów. Pierwszy własny magazyn Dom Mody Klif wydał 19 lat temu. Był to numer przygotowany na Gwiazdkę w 1999 roku.
Prezentował ofertę butików, które znajdowały się w Klifie, by ułatwić klientom wybór świątecznych prezentów i karnawałowej kreacji. Od samego początku redakcja Magazynu duży nacisk kładła na modę. Treści dostępne na stronach czasopisma skupione były na aktualnych wydarzeniach z pokazów i wybiegów, ale łączone z kolekcjami, które można znaleźć w salonach w Klifie.
Wydawnictwo, prowadzone wzorem najbardziej rozpoznawalnych i luksusowych domów handlowych z Europy, przez wiele lat wyróżniało Klif na rodzimym rynku centrów handlowych, który mógł pochwalić się czasopismem trafiającym bezpośrednio do rąk klientów.
Magazyn Klif od początku był redagowany i składany w formie pisma modowego z elementami lifestylu. Czytelnik znajdzie w nim zdjęcia z sezonowej sesji wizerunkowej i lookbookowej, które Dom Mody Klif produkuje wiosną i jesienią. Twórcy Magazynu troszczą się o jego atrakcyjną zawartość. Od 2001 roku zaczęły pojawiać się w nim własne kompozycyjne sesje zdjęciowe. A o ich jakość dbają profesjonalni i znani styliści, fotografowie, wizażyści. Im zawdzięczamy niepowtarzalne zdjęcia z udziałem polskich modelek.
Na przestrzeni lat dla Magazynu pracowali m.in. Aldona Karczmarczyk, Marcin Tyszka, Mateusz Stankiewicz, Adam Pluciński, Daniel Jaroszek, a przed obiektywem stanęły top modelki, m.in. Patrycja Gardygajło, Natalia Chmielik, Kamila Szczawińska, Karolina Wąż czy Renata Kaczoruk.
W ciągu swojej dziewiętnastoletniej historii Magazyn otrzymał liczne wyróżnienia i nagrody. Tylko w ostatnich latach dwukrotnie przyznano mu Złote Szpalty Roku – ważne wyróżnienie rynku custom publishing.