Maxi Zoo Polska świętuje 10-lecie obecności na rynku

2022-02-10 | 11:52

Maxi Zoo Polska, najpopularniejsza sieć sklepów stacjonarnych z produktami dla zwierząt, obchodzi w tym roku dziesięciolecie działalności na polskim rynku. Z okazji jubileuszu firma przygotowała dla swoich klientów wiele atrakcji, które będą pojawiać się w ofercie przez cały rok.

- Rynek produktów dla zwierząt rozwija się coraz szybciej, w 2020 roku osiągnął obrót 21,8 mld euro. W tym samym roku w 88 milionach europejskich domów – co daje prawie 40% wszystkich gospodarstw domowych – mieszkały różne gatunki pupili – psy, koty, ptaki, małe ssaki, ryby i gady. Przekłada się to na roczny wzrost przemysłu spożywczego dla zwierząt domowych o 2.8 % (średnia wartość w ciągu ostatnich 3 lat) . To daje poważne podstawy do tego, by oceniać tendencje wzrostowe pozytywnie i liczyć na dalszy rozwój branży

– podkreślił Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.
 
Maxi Zoo Polska należy do międzynarodowej Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich. Oferta i filozofia firmy skupia się na zaspokojeniu potrzeb wszystkich pupili. Pierwszy sklep Maxi Zoo w Polsce otworzył się 17 października 2012 roku w centrum handlowym przy ulicy Jutrzenki w Warszawie. Była to historyczna data dla wszystkich przyjaciół zwierząt w Polsce. Był to pierwszy tak duży sklep dla zwierząt na teranie naszego kraju (ponad 500 m2), a jednocześnie zapowiedź rozwoju sieci, istniejącej w Europie pod marką Fressnapf od 1990 roku. Obecnie jest to najlepiej rozpoznawalna na rynku sieć sklepów z produktami dla zwierząt, lubiana i ceniona przez klientów – dowodem tego jest siedmiokrotnie zdobycie  tytułu najlepszego sklepu stacjonarnego w konkursie Top for Dog.

Maxi Zoo jest firmą zorientowaną na klienta. Od momentu rozpoczęcia działalności uważnie wsłuchuje się w głosy osób odwiedzających sklepy. Jest to standard realizowany na każdym poziomie zatrudnienia – od pracowników sklepów po dyrektora zarządzającego, Wojciecha Kamińskiego, który regularnie odwiedza sklepy stacjonarne. Obecnie firma buduje swoją obecność na rynku omnikanałowo. By zapewnić konsumentom możliwość zakupów o każdej porze i w całej Polsce, w 2019 roku został uruchomiony sklep online maxizoo.pl. Stale powiększająca się sieć sklepów stacjonarnych nie tylko ułatwia dostęp do ponad 6000 produktów dostępnych od ręki, ale też pozwala na wchodzenie w interakcje ze sprzedawcami, którzy chętnie wspierają klientów swoją wiedzą w ich decyzjach zakupowych.

Od czerwca 2020 firma uczestniczy w największym programie multiprtnerskim PAYBACK, co umożliwia klientom korzystanie z dodatkowych benefitów zarówno w trakcie zakupów w sklepach sieci Maxi Zoo, jak i u pozostałych partnerów programu.

–  Od momentu swojego debiutu na polskim rynku w 2012 roku, Maxi Zoo nieprzerwanie rozwija swoją działalność, zdobywając zaufanie coraz szerszej rzeszy klientów. Od początku śmiało patrzyliśmy w przyszłość, wierząc, że proponowana przez nas formuła sklepów jest wyczekiwana przez opiekunów zwierząt. Obecnie nasza sieć liczy 64 sklepy. W tym szczególnym dla nas roku planujemy kolejne 24 otwarcia. Każdy nowy sklep to nie tylko nowe miejsca pracy, ale też działania wspierające lokalne organizacje prozwierzęce, których dany sklep jest patronem – powiedział Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska. – Dziękuję wszystkim naszym klientom i pracownikom, to dzięki nim nasz rozwój jest możliwy. Budujemy przyjazne miejsca pracy, nasi sprzedawcy, ze względu na ukończone szkolenia, są prawdziwymi doradcami dla naszych klientów, oferując im najwyższej jakości produkty i porady.  Co ważne – wszyscy pracownicy Maxi Zoo są zatrudniani na umowę o pracę bez okresu próbnego. To daje im poczucie bezpieczeństwa, tak cenne w tych niepewnych czasach. Również klienci doceniają możliwość odwiedzania naszych sklepów stacjonarnych, w zeszłym roku zrobiło w nich zakupy  ponad 3,5 miliona klientów, oraz  w sklepie online maxizoo.pl, w którym zrobiło zakupy ponad 300 tysięcy osób. Mam nadzieję, że w tym roku będzie ich jeszcze więcej – dodał Wojciech Kamiński.

W sklepach sieci Maxi Zoo nie sprzedaje się zwierząt. Firma uważa, że choć powierzchnia jej sklepów jest największa wśród sklepów dla zwierząt w Polsce, to jednak nadal jest niewystraczająca, aby móc zwierzętom zapewnić warunki odpowiednie do ich gatunku, które byłyby zbliżone do warunków panujących w naturze. Za to do sklepów Maxi Zoo można przyjść na zakupy ze swoim podopiecznym, co szczególnie ułatwia wybór różnego rodzaju wyposażenia, ubranek czy obroży.
Od początku działalności sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt poprzez rzeczowe i finansowe darowizny dla schronisk, fundacji i innych organizacji prozwierzęcych oraz akcje informacyjne, takie jak promowanie odpowiedzialnej adopcji.  Od  2015 roku  firma przekazała łącznie ponad dwa miliony złotych jako wsparcie finansowe i rzeczowe na rzecz zwierząt w potrzebie. Od 7 lat spółka prowadzi akcję „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt”, w ramach której od 5 lat wraz ze swoimi klientami wspiera psy ratownicze Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. W 2021 akcja ta została uznana za najlepszą inicjatywę społeczną w konkursie Top for Dog.

 Z okazji dziesięciolecia firmy, sklepy stacjonarne i sklep online maxizoo.pl przygotowały specjalną ofertę urodzinową – przez cały 2022 rok na każdego z klientów będą czekać różne atrakcje i interesujące promocje. Pomimo pandemii we wszystkich sklepach pojawiły się urodzinowe dekoracje, by uprzyjemnić klientom zakupy i wspólnie celebrować jubileusz.

Tagi: Maxi Zoo Polska Wojciech Kamiński
Oceń artykuł:

Źródło: Maxi Zoo

Maxi Zoo Polska świętuje 10-lecie obecności na rynku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.