Przed pandemią Blue City organizowano ponad 70 wydarzeń rocznie – koncertów, wystaw, targów, imprez tanecznych i sportowych, akcji charytatywnych i wiele innych, zapewniając klientom pozazakupowe atrakcje. Przez ostatnie półtora roku, z uwagi na ograniczenia związane z pandemią, musiało zrezygnować z większości imprez. Od września wraca jednak z mnóstwem nowych eventów.
- Nasi klienci są spragnieni normalności. Poszukują dobrej rozrywki i ciekawych sposobów na spędzanie wolnego czasu. Dlatego postawiliśmy wznowić organizowanie wydarzeń, z których Blue City słynie, a także zaproponować nowe atrakcje. Staraliśmy się dobrać je tak, by odpowiadały oczekiwaniom lokalnej społeczności, a przede wszystkim rodzinom z dziećmi. Oczywiście w dalszym ciągu klienci i pracownicy centrum są zobowiązani do noszenia maseczek i zachowania środków ostrożności. Od początku wakacji obserwujemy sukcesywny wzrost frekwencji klientów. O ile w lipcu nasze centrum odwiedziło 8 proc. więcej klientów niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku, to w sierpniu liczba klientów rok do roku wzrosła o 15 proc. Mamy nadzieję, że ten trend się utrzyma, a nasze eventy przyciągną jeszcze więcej osób.
– mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City Sp. z o.o.
Fani robienia zdjęć i kreatywnego spędzania czasu z pewnością docenią interaktywną wystawę Selfie Space. Wydarzenie oferuje aż siedem unikatowych przestrzeni do tworzenia niezwykłych zdjęć i filmów, które na Instagramie czy nagraniach na TikToku będą wyglądać wyjątkowo atrakcyjnie. Wśród nadchodzących propozycji eventów dla dzieci jest Kolejkoland, czyli serpentyny torowisk z miniaturowymi pociągami i wyjątkowymi efektami dźwiękowymi i wizualnymi. Wybrane strefy makiety będą interaktywne i przystosowane do sterowania kolejkami przez zwiedzających.
Do Blue City wraca taneczne show Egurrola Dance Studio i konkurs Egurrola Cup, podczas którego na scenie występować będą najlepsi tancerze zespołów i grup turniejowych prezentując się w disco, tańcu jazzowym i hip hopie.
Centrum będzie również organizowało znane i lubiane przez klientów kiermasze i targi. Podczas Jarmarków Produktów Regionalnych wszyscy zwolennicy naturalnych produktów spożywczych zakupią je prosto od producentów. Na Kiermaszu Sztuki i Rękodzięła będzie można nabyć rzemieślnicze przedmioty z duszą, a podczas Targów Mody Polskiej SHOP LOCAL! oryginalne, bo produkowane przez polskich projektantów ubrania i akcesoria.
Blue City jest jednym z liderów oferty rozrywkowo-rekreacyjnej w Polsce. W centrum działa nowoczesne Kino Helios, największy w Polsce, bogato wyposażony klub fitness FIT/One, jedyne w Polsce centrum rozrywki TEPfactor, sala zabaw dla dzieci Inca Play i inne miejsca rozrywki. Ta grupa najemców oraz restauracje najdłużej czekały na uruchomienie po kolejnych falach pandemii. Zapewniając bezpieczeństwo na najwyższym poziomie, odzyskują dawne zainteresowanie.