Zarządzana przez CREAM, Galeria Askana w Gorzowie Wlkp. notuje bardzo dobre wyniki. Dynamika odwiedzalności w grudniu wskazuje na ponad 5% wzrost do analogicznego miesiąca roku poprzedniego, natomiast obroty w listopadzie wzrosły o 4% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Zarówno odwiedzalność, jak i obroty w II połowie 2019 roku wykazywały pozytywny trend, co potwierdza, że obrana strategia i synergia wielu działań owocują dobrymi wynikami, a proponowana oferta cieszy się zainteresowaniem klientów.
Pomimo istotnych zmian w postaci niedziel niehandlowych, założenia dalszego trendu dodatniego w obszarze osiąganych wskaźników sprawdzają się.
- Pozytywne zmiany w zakresie tenant mixu i wprowadzenie w tym roku do Galerii Askana marek dotąd nieobecnych w Gorzowie m.in. VENEZII oraz marki FEMESTAGE EVY MINGE, pokazuje że CREAM na bieżąco reaguje na zmiany rynkowe, odpowiednio je modyfikuje i dostosowuje do aktualnych realiów. Duża i silna marka jaką jest Rossmann również przedłużyła z nami umowę na kolejne lata
- podkreśla Michał Małecki, Dyrektor Leasingu CREAM.
- To był bardzo pozytywny rok. Nasza aktywność marketingowa, nowatorskie pomysły i reagowanie na potrzeby klientów są doceniane. Współpraca z miastem i lokalnymi instytucjami, nawiązanie nowej współpracy m.in. z projektantką Natalią Ślizowską, utworzenie jedynej w mieście strefy coworkingowej, nietuzinkowy spot reklamowy. To jedynie kilka przykładów naszych projektów, które spotkały się z uznaniem mieszkańców i branży. Przed nami kolejne wyzwania i nowe realizacje
- dodaje Anna Sip, PR & Marketing Senior Manager marketingu.
Silna pozycja Galerii Askana na rynku jest doceniana, co potwierdzają pozytywne trendy, dobre wyniki oraz szeroka współpraca z lokalnymi instytucjami i działaczami ceniącymi Askanę za profesjonalizm, odwagę w działaniu i otwartość na ciekawe pomysły.