Gdańska Galeria Madison uzyskuje coraz lepsze wyniki. Ciągle trwające zmiany w Centrum przekładają się na większy footfall i wyższe obroty najemców. Niektórzy z nich zanotowali we wrześniu wzrost obrotów od 13 do nawet 61%.
Galeria Madison, położona w samym centrum Gdańska, cieszy się niesłabnącą popularnością zarówno wśród lokalnych mieszkańców, jaki i turystów – jej odwiedzalność systematycznie rośnie. We wrześniu footfall wzrósł o 5% w stosunku do 2016 roku, a w październiku o 7%. Ciągle rosnąca frekwencja powoduje, że najemcy cieszą się coraz większymi obrotami. Ta fala wzrostowa dotyczy najemców z niemal wszystkich segmentów rynku. W porównaniu z wrześniem 2016 roku, we wrześniu 2017 roku salony mody męskiej zanotowały przyrosty w wysokości od 21 do aż 61%, sklepy obuwnicze do 25%, a moda damska od 13 do 38%. Również salon jubilerski i optyczny odnotowały imponujący wzrost obrotów o 41%.
Latem Galeria otworzyła zupełnie nową strefę gastronomiczną – Madison Food Zone, pełną smaków z całego świata, którymi klienci mogą cieszyć się w nowych wnętrzach, z widokiem na Stare Miasto. Bez wątpienia jest to czynnik przyciągający klientów, którzy poza unikalną ofertą handlową cenią sobie możliwość spędzania wolnego czasu w atrakcyjnym miejscu. Na jeszcze większą przyjemność z przebywania w Galerii z pewnością wpłyną kolejne etapy modernizacji, takie jak: przekształcenie fontanny na poziomie -1 w wygodną strefę relaksu i co-workingu, remodeling pasaży i frontów sklepów czy budowa tarasu widokowego na poziomie +2.
Na popularność Galerii mają wpływ również odwiedziny turystów. W plebiscycie Best European Destination 2017, głosami internautów z całego świata, Gdańsk znalazł się na trzecim miejscu. Miasto stało się ulubionym miejscem turystów z całego świata, a Madison położony tuż obok Starego Miasta jest chętnie odwiedzany przez osoby zwiedzające Gdańsk.
Madison zdobył serca klientów także poprzez organizowanie atrakcyjnych wydarzeń i konkursów, opierających się na zaangażowaniu, które niejednokrotnie przyczyniają się do osiągania wysokiego poziomu satysfakcji i przyszłej lojalności odwiedzających. Grudzień zapowiada się równie korzystnie, jak poprzednie miesiące. Galeria Madison przygotowała liczne świąteczne atrakcje – mikołajkowe niespodzianki dla dzieci, stanowisko doradcy prezentowego i klimatyczne dekoracje wewnątrz budynku i na zewnątrz.