Największa sieć outletów w Polsce, zarządzana przez NEINVER, została w poniedziałek ponownie otwarta dla klientów - z nowym obiektem w portfolio. Do centrów FACTORY w Krakowie, Poznaniu oraz warszawskim Annopolu i Ursusie, dołączyło FACTORY Gliwice. We wszystkich outletach zadbano o najwyższe procedury bezpieczeństwa i kompleksową ofertę zakupową. Operatorem obiektów jest NEINVER, lider rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugi, największy operator tego segmentu w Europie.
Nad przygotowaniem do ponownego otwarcia zespół NEINVER pracował zdalnie przez minione półtora miesiąca, konsultując planowane rozwiązania ze specjalistami GIS, partnerami biznesowymi oraz innymi uczestnikami rynku. Kompleksowy zestaw zasad i procedur, wdrożonych w każdym z pięciu obiektów, ma zapewnić klientom bezpieczne zakupy, a pracownikom salonów outletowych i firm serwisowych – bezpieczeństwo w pracy.
- Dużym wyzwaniem dla funkcjonowania naszych outletów w nowej rzeczywistości jest zachowanie wszelkich standardów sanitarnych, przy możliwie najmniejszym uszczerbku dla pozytywnych doświadczeń zakupowych. To bardzo wymagające zadanie dla wszystkich zespołów pracujących nad sprawnym funkcjonowaniem każdego z centrów. Dlatego stawiamy na ścisłą i odpowiedzialną współpracę sprzedawców z pracownikami firm serwisowych i administracją obiektów
– mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.
Wszystkie centra FACTORY zostały zdezynfekowane przed otwarciem w przestrzeniach wspólnych i te działania są regularnie powtarzane w ciągu dnia - w miejscach najbardziej ryzykownych, jak klamki, poręcze, przyciski, toalety, czy punkty kasowe. Przy wejściach oraz w toaletach umieszczone zostały płyny dezynfekujące dla klientów, a także automaty, w których kupić można maseczkę, rękawiczki czy płyn do dezynfekcji. Przy każdym wejściu pracownicy ochrony kontrolują liczbę osób, znajdujących się w obiekcie, jak również stosowanie się do zaleceń dotyczących maseczek i rękawiczek. Zamknięte zostały place zabaw, kina dla dzieci, strefy restauracyjne czy strefy wypoczynkowe. Restauracje i kawiarnie pracują tylko sprzedając na wynos.
- Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi najemcami i dla nich przygotowaliśmy specjalny przewodnik dotyczący procedur sanitarnych, jak również współpracy z klientem w tym szczególnym czasie. Specjaliści VM przygotowali również poradnik dotyczący rozmieszczenia oferty w sklepach, by z jednej strony dobrze go wyeksponować, a z drugiej dopełnić najwyższych standardów bezpieczeństwa. Uważnie obserwujemy rynek i będziemy reagować na zmieniające się modele zachowań zakupowych wśród klientów
– mówi Magdalena Chachulska, Asset Management Director NEINVER w Polsce.
Na każdej witrynie sklepowej umieszczone zostały informacje dot. liczby klientów, którzy mogą znajdować się wewnątrz. W całym obiekcie wyznaczone zostały też bezpieczne strefy odległości.
FACTORY Gliwice debiutuje na Górnym Śląsku
Klienci outletów na Górnym Śląsku od poniedziałku mogą zrobić zakupy w FACTORY Gliwice, które zastąpiło otwarty w marcu 2019 roku Silesia Outlet. To obecnie piąte centrum tej marki w kraju i pierwsze na Śląsku. Obiekt został włączony do sieci najpopularniejszych obiektów tego formatu w Polsce i odtąd korzystać będzie z synergii działań w obszarze zarządzania i najmu NEINVER, zyskując większą rozpoznawalność wśród partnerów biznesowych w całej Europie.
Śląski outlet został już zaopatrzony w nowe nośniki identyfikacji wizualnej na zewnątrz i w samym obiekcie. W najbliższym sezonie FACTORY Gliwice dołączy do globalnych kampanii reklamowych, które NEINVER realizuje w sześciu krajach europejskich. Właścicielami obiektu są NEINVER oraz Nuveen Real Estate.
Sieć FACTORY to obecnie pięć centrów outlet, zlokalizowanych w Warszawie (FACTORY Ursus i FACTORY Annopol), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Na 87 400 m² powierzchni handlowej outlety gromadzą prawie 500 salonów outletowych znanych marek lokalnych i międzynarodowych, z segmentu premium i mid-mass market oraz restauracje i kawiarnie. Operatorem obiektów jest NEINVER.