Nowo otwarty w centrum Designer Outlet Warszawa salon amerykańskiej marki to obecnie największy sklep outletowy Tommy Hilfiger w Polsce.
Nowoczesny koncept, według którego urządzone zostało wnętrze, oparty jest na aktualnych trendach architektonicznych, według których aranżowane są salony marki w całej Europie. Nowo otwarty sklep podzielony został na czytelne strefy, które odpowiadają różnym preferencjom klientów. Cztery stanowiska kasowe usprawniają obsługę kupujących i zapewniają najwyższy komfort podczas zakupów.
Co więcej, salon w Designer Outlet Warszawa wyposażony został w jedyny w Polsce, najnowszy system RFID (Radio Frequency Identification), który ułatwia profesjonalną obsługę klienta w kontekście szybkiego reagowania na tzw. customer request.
Rozwiązanie to w postaci bramki RFID i znaczników towarów pozwala na bieżące monitorowanie faktycznych stanów magazynowych oraz lokalizacji asortymentu w strefach.
- Marki, które rozwijają się wraz z naszym centrum, podobnie jak my, nastawiają się na stałe polepszanie komfortu i obsługi klienta. Wspólnie budujemy client experience czyli doświadczenia zakupowe. Kupujących do Designer Outlet Warszawa przyciąga ciekawy mix marek, szeroka oferta gastronomiczna, ale i jakość salonów. Dlatego tym bardziej cieszą nas modernizacje i innowacje wprowadzane przez najemców
- mówi Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.
Największy w Polsce salon marki Tommy Hilfiger usytuowany jest tuż przy głównym wejściu do centrum. Klienci znajdą tam szeroki wybór odzieży i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn.
Kolekcje hołdują uwielbianemu przez high society amerykańskiemu stylowi preppy, który jest połączeniem klasyki w wysokiej jakości oraz tradycji z najnowszymi trendami.
W salonie Tommy Hilfiger zarówno wielbiciele odważnych kolorów, jak i minimaliści z pewnością znajdą coś dla siebie.