NEINVER ponownie otworzył swoje centra w Europie

2021-06-08 | 21:41

NEINVER ponownie otworzył wszystkie 21 centrów w sześciu krajach europejskich, po półrocznym częściowym lub całkowitym zamknięciu z powodu obostrzeń związanych z COVID-19. Firma jest czołowym operatorem outletów w Hiszpanii i Polsce oraz drugim co do wielkości w Europie.

  • Wstępne wyniki pokazują szybkie wzrosty po otwarciu centrów.
  • Firma kontynuuje rozszerzanie oferty o nowe, uznane marki, w tym pierwszy oficjalny sklep klubu piłkarskiego Real Madryt z ofertą outletową.
  • Outlety FACTORY w Polsce zanotowały dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. NEINVER obserwuje duże zainteresowanie międzynarodowych marek. W centrach w Poznaniu i Warszawie niemal dwukrotnie zwiększone zostały powierzchnie salonów outletowych marki Nike.

Ostatnie dwa centra, których działalność zakłóciły restrykcje – Montabaur The Style Outlets oraz Halle Leipzig The Style Outlets w Niemczech – wznowiły normalne funkcjonowanie w ostatnim tygodniu maja, domykając tym samym dwumiesięczny proces ponownego otwierania centrów przez NEINVER.

Wyniki outletów po otwarciu pokazują bardzo pozytywne trendy. W niektórych przypadkach zanotowano nawet trzycyfrowe wzrosty wartości sprzedaży w porównaniu do 2019 roku. To dowód na odporność formatu outletowego centrów NEINVER i pozytywny trend wczesnej i szybkiej poprawy, idącej wraz ze znoszeniem restrykcji.

- Pełne, ponowne otwarcie centrów z naszego portfolio stanowi ważny krok milowy dla NEINVER. Mimo złożoności i niepewności, wynikających z istniejących warunków, poprawa wyników sprzedaży jest bardzo zachęcająca. Kolejny raz pokazuje bowiem odporność i sprawność firmy, a także przywiązanie marek do dalszego rozwoju wspólnie z nami. Duże inwestycje w usługi cyfrowe i bliska współpraca z najemcami, a także atrakcyjność naszych centrów dla klientów, pozwoliły na skuteczne złagodzenie wpływu pandemii na stan naszej branży

- mówi Daniel Losantos, Prezes NEINVER.

Outlety FACTORY w Polsce zanotowały po majowym otwarciu dwucyfrowy wzrost wartości sprzedaży w porównaniu z rokiem 2019. Większa jest również liczba klientów, odwiedzających centra, co potwierdza silną potrzebę powrotu do doświadczeń zakupowych „tu i teraz”.

-Outlety FACTORY wracają do sprawnego funkcjonowania po czasie restrykcji z mocną ofertą marek i wierną grupą klientów, którzy doceniają potencjał tego formatu centrów. Nie wszystkie branże w równym stopniu, z dwucyfrowymi wzrostami wskaźników, mają szansę tak szybko zregenerować swoje budżety, jednak pozytywna tendencja i dobre perspektywy na kolejne tygodnie dotyczą całego portfolio marek obecnych w naszych outletach

- mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce i Central Europe Asset Management Director NEINVER. 

- Jeśli tylko pandemia nie zacznie znów przybierać na sile, outlety FACTORY kolejny raz udowodnią, że są bardzo dobrym miejscem na prowadzenie biznesu dla najemców i świetnym miejscem na wysokiej jakości zakupy w dobrych cenach – dodaje.

Nowe usługi i zmiany w zwyczajach konsumentów

Średnie wydatki odwiedzających centra w kwietniu i maju były o 15% wyższe w porównaniu z tym samym okresem w 2019 roku. Wizyty klientów stają się bardziej produktywne, niż było to przed kryzysem związanym z pandemią. Obecnie kupujący  planują swoje wizyty, spędzają krótszy czas w centrach, ale podczas każdej z nich  wydają więcej. Marki sportowe i wyposażenia domu, które znacząco umocniły się  podczas pandemii, nadal cieszą się dużym popytem.

Aby sprostać nowym potrzebom klientów w związku z pandemią i umożliwić najemcom funkcjonowanie, firma uruchomiła w centrach szereg nowych usług, jak m.in. wirtualne zakupy, zakupy o umówionej godzinie, czy usługa „click & reserve”, czyli „kliknij,
aby  zarezerwować”.

Nowe marki

NEINVER kontynuuje poszerzanie oferty handlowej w centrach o nowe, uznane marki. Firmy są zainteresowane rozwojem w kanale outletowym, czy wzmocnieniem swojej obecności, dostrzegając w nim rynek zbytu dla nagromadzonych zapasów.  

W Hiszpanii otwarto oficjalny sklep klubu piłkarskiego Real Madryt z ofertą outletową w centrum San Sebastián de los Reyes The Style Outlets w okolicach Madrytu, podobnie sklep marki modowej Roberto Verino. Centrum Amsterdam The Style Outlets poszerzyło ofertę o włoską markę odzieży sportowej Boxeur des Rues, a w najbliższych tygodniach otworzą tam swoje sklepy - niemiecka marka zabawek Ravensburger oraz szwedzka firma modowa NA-KD.

Tymczasem polska marka Kazar Studio, specjalizująca się w produkcji skórzanej odzieży i akcesoriów, otworzyła sklep w formacie „pop-up” w warszawskim centrum Factory Annopol oraz FACTORY Poznań, z kolei marka CHANGE Lingerie zadebiutowała w FACTORY Kraków. W Niemczech, marki Haribo i Roy Robson pojawią się w Halle Leipzig. Ponadto, firma Nike rozbudowała swój sklep outletowy w centrum Roppenheim The Style Outlets we Francji, a także niemal dwukrotnie zwiększyła powierzchnię swoich sklepów w Polsce, rozszerzając dostępną ofertę outletową, m.in. o ubrania, obuwie i akcesoria dla dzieci.
 

 

Tagi: Bożena Gierszewska - Mroziewcz Daniel Losantos Factory Annopol FACTORY Gliwice Factory Kraków Factory Poznań Factory Ursus Neinver
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet FACTORY Kraków

Zobacz także

NEINVER ponownie otworzył swoje centra w Europie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.