NEINVER ruszył z europejską akcją na rzecz lokalnych artystów i społeczności

2021-05-19 | 15:33

NEINVER rozpoczął promowanie lokalnych artystów we wszystkich swoich centrach outlet w Europie w wiosennej kampanii reklamowej, łączącej również działania skierowane bezpośrednio do lokalnych społeczności we wnętrzach obiektów. Jak mówią jej twórcy, to okazja do obdarowania klientów potężną dawką optymizmu, kolorów i pozytywnej energii.

[RE] START YOUR LIFE – „Zacznij od nowa” – celem akcji jest przedstawienie pozytywnej wizji przyszłości, łącząc sztukę z udanymi doświadczeniami zakupowymi, przy wsparciu lokalnych społeczności.

Do współpracy zaproszono 11 lokalnych artystów w sześciu krajach europejskich: Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Francji, Holandii i Polsce. W naszym kraju do współpracy w centrach FACTORY zaangażowano artystkę Kingę Offert.

Kampania potrwa do końca wiosny, a jej hasło przewodnie to: [RE] START YOUR LIFE, czyli „Zacznij od nowa”. Akcja składa się z szeregu działań - od bilbordów, plakatów i dekoracji, po instalacje artystyczne i warsztaty, czy inicjatywy wspierające lokalne społeczności, promowanie zrównoważonego rozwoju i poszanowanie środowiska naturalnego.

- Nie po raz pierwszy łączymy naszą działalność komercyjną i sztukę, starając się dotrzeć z wyjątkowym przekazem do szerszego grona odbiorców – obecnych i przyszłych klientów outletów NEINVER. Zaproszenie lokalnych artystów i wsparcie ich artystycznych działań wydaje nam się teraz bardziej zasadne niż kiedykolwiek, w obliczu trudności wynikających z pandemii. Dzięki tej inicjatywie tworzymy niepowtarzalne kreacje, które za sprawą młodych talentów przekazują energię i pozytywne nastawienie do życia

- mówi Wincenty Zawadzki, Brand Manager NEINVER w Europie.

El Chico Llama, Honolulu Studio i El Rey de la Ruina z Madrytu, Nuria Toll z Barcelony i Héctor Fancesch z A Corunii w Galicji to artyści mający nadać kolorytu centrom outlet w Hiszpanii. We Włoszech to Nicoló Canova, w Niemczech - tworzący w Berlinie Marcus Plesser i Christopher Wehr, we Francji - ilustratorka Amandine Louise, w centrach FACTORY w Polsce - Kinga Offert. Z kolei Jago, kojarzony z agencją kreatywną Limoon w Haarlemie, w nowo otwartym centrum w Amsterdamie.

Każdy z artystów w sześciu krajach europejskich otrzymał to samo zdjęcie, przedstawiające roześmianą ekipę młodych ludzi, tryskających optymizmem i pozytywną energią. Reszta należała już do indywidualnych zadań każdego z twórców, który mógł przearanżować wspomniane zdjęcia, dodając swoje elementy graficzne czy malarskie. Tematem przewodnim była właśnie pozytywna energia, kolory i optymizm.

W Polsce do projektu została zaproszona Kinga Offert - ilustratorka i projektantka, autorka plakatów, murali i animacji. Jak mówi o sobie, portretuje rzeczywistość – czasem z czułością, a czasem z dystansem i humorem, który rodzi się z zestawienia pozornie nieprzystających do siebie elementów. Jej ilustracje cechuje mocna kreska i autentyzm. W swojej pracy sięga po rożne techniki, a ostatnio szczególnie po piksel arty, inspirowane światem dawnych gier komputerowych. Kinga Offert jest laureatką wielu prestiżowych nagród. W tym roku znalazła się w gronie najlepszych polskich ilustratorów rankingu Polishgraphicdesign.com.

Motywem w polskich kreacjach są egzotyczne rośliny, głównie kwiaty, które przybierają sylwetki ludzkie lub kształty używanych na co dzień przedmiotów – w mocnych, wyrazistych kolorach.

- Hasło kampanii skojarzyło mi się z odnową, przejściem z zimowego klimatu w wiosenny i rozpoczęciem czegoś na nowo. Naturalnym dla mnie było pokazanie motywów wiosennych i roślinnych. Okres pandemiczny pokazał nam, jak bardzo potrzebujemy bliskiego kontaktu z naturą, jak jest ona ważna dla nas w życiu codziennym. Dlatego też o tym jest cała ta kampania

– mówi Kinga Offert.

Zrównoważony rozwój: sedno inicjatywy

Przez cały bieżący kwartał szczególny nacisk w centrach zostanie położony na projekty i działania, mające na celu podniesienie społecznej świadomości na temat środowiska naturalnego i wsparcia dla niego oraz troski o społeczności lokalne. Inicjatywy takie jak #TheStyleBag, mają na celu podniesienie społecznej świadomości na temat potrzeby redukcji zużycia plastiku.

Również marki obecne w outletach promować będą produkty, wykonane z materiałów przetwarzalnych lub powstające w ramach odpowiedzialnej produkcji.

Tagi: Factory Annopol FACTORY Gliwice Factory Kraków Factory Poznań Factory Ursus Kampanie marketingowe Neinver Wincenty Zawadzki Kinga Offert
Oceń artykuł:

Źródło: Neinver

zobacz więcej informacji o: Outlet Factory Warszawa Annopol

Zobacz także

NEINVER ruszył z europejską akcją na rzecz lokalnych artystów i społeczności

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.