NoVa Park wita jesień nowymi kolekcjami i kampanią wizerunkową

2022-09-01 | 21:15

W czwartek 1 września, w pierwszy dzień meteorologicznej jesieni, centrum handlowe NoVa Park w Gorzowie wystartowało z kampanią wizerunkową promującą nowe kolekcje na sezon jesień-zima 2022/2023. Jesienne nowości czekają w 140 sklepach, z czego 50 z nich to unikalne na rynku lokalnym marki.

 

„Coś nowego… coś pięknego” to hasło nowej kampanii wizerunkowej NoVa Park, która ruszyła na początku września 2022 roku. W prezentowanej kreacji dominują młodzi, pełni energii ludzie symbolizujący nowe pokolenie Gorzowa. Kolorystyka przywołuje skojarzenia z polską złotą jesienią oraz barwami z najważniejszych światowych wybiegów. Carmel, brąz i pomarańcz skontrastowane z fioletem – kolorem indywidualistów – dominują nie tylko w kampanii NoVa Park, ale także wśród trendów kolorystycznych na nadchodzący sezon. Najnowsza kreacja, zgodna z linią graficzną na 2022 roku, cechuje się dynamicznością oraz nastraja pozytywnie. Celem kampanii wizerunkowej jest zachęcenie mieszkańców Gorzowa i okolic do zakupów w iście jesiennym klimacie.

A co będzie modne w najbliższych miesiącach?

Wełniane marynarki, kobiece garnitury w męskim wydaniu, oversizowe trencze w mocne wzory i energetyczne kolory, kolor camelowy, dzianinowe zestawy, wzór w kratę czy gorsetowe topy to tylko niektóre z trendów tej jesieni, które już pojawiają w sklepach w NoVa Park. Na mieszkańców Gorzowa i okolic czeka m.in. bogata oferta marek obecnych tylko w NoVa Park jak Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Reserved, Cropp, House, Mohito, C&A, Medicine, Home&You, Intersport, 4F, Outhorn, Adidas, New Balance, Puma, Sizeer czy 50 Style.

- Co znajdziecie w NoVa Park w nadchodzącym sezonie jesienno-zimowym? Z pewnością coś nowego i pięknego. Nowe kolekcje popularnych marek na jesień-zimę 2022/2023 jak zwykle zachwycają kolorami. Tak też jest z naszą kampanią wizerunkową, która wystartowała 1 września. Pełna energii i pozytywnego przekazu zachęca do odwiedzenia NoVa Park i robienia zawsze udanych zakupów

– mówi Anna Szcześniak, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.

Kampania „Coś nowego… coś pięknego” jest realizowana z wykorzystaniem outdooru, materiałów POS i kampanii radiowych, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej NoVa Park.

Tagi: Anna Szcześniak Kampanie marketingowe Nova Park
Oceń artykuł:

Źródło: Nova Park

zobacz więcej informacji o: NoVa Park

NoVa Park wita jesień nowymi kolekcjami i kampanią wizerunkową

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.