Trwa kolejna kampania wizerunkowa NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, której celem jest pokazanie mieszkańcom Gorzowa i okolic, że przedświąteczne zakupy w centrum handlowym są lepsze od tych dokonywanych on-line.
W ramach najnowszej kampanii NoVa Park przygotowało infografikę pokazującą 7 powodów przemawiających za bezpiecznymi i wygodnymi zakupami w centrum handlowym. NoVa Park zwraca w szczególności uwagę na bezpieczeństwo zakupów podkreślając, że centra handlowe są jednymi z najbezpieczniejszych miejsc w przestrzeni publicznej pod kątem stosowanych w nich rygorów sanitarnych. Przedświąteczne zakupy w centrum handlowym to także łatwe sprawdzenie jakości produktu oraz wybieranie prezentów „na żywo” za pomocą wszystkich zmysłów, co nie jest możliwe przy zakupach on-line. Nie bez znaczenia jest również fakt, że w galeriach handlowych produkty otrzymujemy w momencie zakupu, a więc mamy pewność, że prezenty są „na czas”. Jest to o wiele lepsze rozwiązanie niż korzystanie z e-handlu w okresie świątecznej kumulacji zamówień internetowych, która skutkuje wydłużonymi terminami dostaw. Handel tradycyjny jest także bardziej ekologiczny niż e-commerce, ponieważ zamówienia on-line oznaczają dodatkowe wykorzystanie plastiku, styropianu czy innych opakowań wysyłanych do domów. Kupując w galeriach handlowych wspieramy także miejsca pracy i dbamy o to, aby zostały utrzymane.
- Wygodnie, bezpiecznie, na miejscu … To hasło przewodnie kampanii wizerunkowej pokazującej, że nasze centrum handlowe jest idealnym miejscem na dokonanie przedświątecznych zakupów. W kampanii wykorzystaliśmy element edukacyjny przedstawiając naszym klientom 7 argumentów na poparcie tej tezy
– mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Kampania wizerunkowa promująca bezpieczne świąteczne zakupy jest prowadzona z wykorzystaniem komunikacji na Facebooku oraz stronie internetowej NoVa Park, a także poprzez komunikaty głosowe na terenie Centrum.