SPAR w Polsce wprowadzi do oferty 70 ze 100 pozycji marki własnej SPAR N°1 Value jeszcze w tym roku. Obecnie SPAR Polska oferuje ponad 450 produktów pod własną marką, z czego 20% to produkty eksportowe – w tym wyjątkowe wina z RPA i Włoch.
Każdy produkt w ramach marki SPAR N°1 Value został wybrany zgodnie z rygorystyczną gwarancją jakości i normami, wszystkie pochodzą z Europy, większość jest produkowana w Polsce, a odważne kolorowe opakowania wyróżniają się na półkach. Oferta jest bardzo konkurencyjna cenowo, ale jakość jest dla sieci SPAR najważniejsza i zawsze jest priorytetem w wyborze danego produktu.
- Inwestycje firmy SPAR w jej asortyment wzmacniają siłę całej sieci w regionie. W ramach naszej współpracy ze SPAR International produkty marki własnej SPAR są dostępne dla wszystkich partnerów detalicznych w naszym centrum logistycznym w Starych Gnatowicach pod Warszawą. Klienci w placówkach SPAR mogą kupić polskie produkty w atrakcyjnych cenach, a także bardzo dobrej jakości wyroby pod marką własną SPAR, których asortyment jest wciąż rozwijany. Sieć SPAR dynamicznie rośnie w całej Polsce i systematycznie koncentrujemy się na najwyższej jakości, konkurencyjnych cenach i asortymencie marki własnej dopasowanym do wymagań konsumentów
– podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu Wasz Sklep SPAR.