Nowa odsłona programu lojalnościowego YES CLUB. Korzyści dla klientów i intuicyjna aplikacja mobilna

2024-07-10 | 20:38

YES Biżuteria wprowadza nowy program lojalnościowy. YES CLUB oferuje nie tylko rabaty, ale przede wszystkim stałą komunikację z klientami i uwzględnianie ich opinii. Klienci, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i są aktywni, mogą liczyć na dodatkowe korzyści. YES oddaje do dyspozycji użytkowników także nową, funkcjonalną aplikację mobilną. Za jej stworzenie, podobnie jak za przygotowanie mechaniki programu lojalnościowego, odpowiada krakowska spółka Sparta Loyalty.

 

Dotychczasowy program lojalnościowy YES, oparty na progach rabatowych i trzech poziomach uczestnictwa – Green, Silver i Gold – przestał spełniać oczekiwania  klientów marki. Dlatego zarządzający lojalnością w YES Biżuteria wprowadzili zupełnie nowy, bardziej angażujący program, który nie tylko oferuje lepsze korzyści ekonomiczne, ale także zapewnia użytkownikom wyjątkowe doświadczenia.

- Nasz nowy program lojalnościowy oferuje klientom bardzo dużo nowych funkcji, powiązanych także z aplikacją mobilną. Nie opieramy się na progach rabatowych. Zamiast tego dajemy naszym użytkownikom trzy rodzaje korzyści – wymierne, komunikacyjne i praktyczne. Wymierne, czyli rabatowe, czekają na konsumentów już w momencie rejestracji w programie. Każdy może wtedy wybrać jedną z trzech proponowanych nagród na start. To różnego rodzaju rabaty na asortyment YES. Dodatkowo każdy nowy użytkownik otrzymuje kupon uprawniający do zakupu w specjalnej cenie jednego z naszych flagowych naszyjników z prawdziwych, naturalnych pereł wyjaśnia Daniel Górny, specjalista ds. Programów Lojalnościowych w YES Biżuteria SA.

Aplikacja mobilna – bądźmy w kontakcie!

Integralną częścią programu lojalnościowego YES CLUB jest aplikacja mobilna, dostępna w sklepach App Store i Google Play. Aplikacja, podobnie jak cały YES CLUB, została stworzona przez krakowską firmę Sparta Loyalty, specjalizującą się w budowaniu programów lojalnościowych. Sparta Loyalty jest również odpowiedzialna za program i aplikację Verona Club, marki należącej do portfolio firmy YES Biżuteria SA.
- Aplikacja, którą stworzyliśmy dla YES, z jednej strony jest bardzo lekka, zatem szybko i bez problemów się instaluje, z drugiej natomiast – oferuje wiele różnych funkcjonalności. Co najważniejsze, jest platformą do komunikacji z marką. To w aplikacji użytkownicy znajdą wszelkie niezbędne informacje na temat swojego salda punktowego, rabatów, z których mogą skorzystać, nagród, aktualnych promocji czy historii zakupów. Aplikacja przechowa dla nich dowody zakupu, pokaże lokalizacje salonów YES oraz umożliwi wywołanie aplikacji nawigacyjnej, np. Google Maps lub Apple Maps, a także komunikacyjnej, np. Ubermówi Tomasz Wawrzynów, prezes zarządu Sparta Loyalty.

W aplikacji użytkownicy znajdą także jubilerską miarkę, moduł kodów QR oraz funkcję zarządzania ważnymi datami. Miarka jubilerska umożliwia precyzyjne mierzenie, a moduł QR pozwala na łatwe wykorzystanie kodów od influencerów. Funkcja zarządzania ważnymi datami pozwala zapisać istotne okazje, takie jak urodziny czy rocznice, a aplikacja przypomni o nadchodzących wydarzeniach i zaproponuje rabat na idealny prezent.

Rejestracja do programu i gromadzenie punktów

Dołączenie do YES CLUB jest bardzo proste i niezwykle intuicyjne. Wystarczy pobrać aplikację mobilną, wprowadzić swoje imię oraz numer telefonu, a następnie wpisać kod otrzymany SMS-em. Dla pełnej wygody użytkowników kod zostanie automatycznie odczytany z wiadomości, gwarantując błyskawiczne dołączenie do klubu.

Klienci mają różnorodne możliwości zdobywania punktów w nowym programie. Przede wszystkim otrzymują punkty za wydane złotówki, niezależnie od tego, czy płacą gotówką, kartą, kartą podarunkową czy wykorzystują kupon rabatowy. Dodatkowe punkty przysługują za dzielenie się opinią w ankietach, np. w ankietach potransakcyjnych czy badających poziom zadowolenia z zakupów. Uczestnicy programu skorzystają także na polecaniu programu innym konsumentom – w takim przypadku przysługuje im specjalny kupon zniżkowy. YES organizuje też akcje specjalne, polegające na przydzielaniu dodatkowych punktów za zakupy w określonych dniach, godzinach czy za zakup określonego asortymentu.

- Zależy nam na tym, żeby nasz nowy YES Club żył i był dynamiczny. Będziemy pytać klientów o opinie i dostosowywać program do ich potrzeb. Nie tylko w zakresie gromadzenia punktów, ale też ich wykorzystania. Obecnie proponujemy użytkownikom zbieranie punktów w cyklach rocznych. Aktualne wyzwanie punktowe trwa do końca tego roku. Po zgromadzeniu określonej liczby punktów otrzymują nagrodę. Takich korzyści jest w sumie 6 – tłumaczy Daniel Górny.

Tagi: programy lojalnościowe YES Daniel Górny
Oceń artykuł:

Źródło: YES

Nowa odsłona programu lojalnościowego YES CLUB. Korzyści dla klientów i intuicyjna aplikacja mobilna

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.