Nowa załoga na pokładzie INTERSPORT Polska SA

2021-04-20 | 11:00

Agata Prorok, Robert Wiśniewski, Tomasz Matonóg, Justyna Kawa i Paweł Holik z nowymi stanowiskami w INTERSPORT Polska SA. Spółka stawia na dynamiczny rozwój. Nadrzędnym celem Zarządu Spółki oraz nowopowołanej Rady Dyrektorów jest weryfikacja przyjętego modelu biznesowego i rewitalizacja kluczowych procesów, które w nowym rozdaniu wpiszą się w światowy trend omnichanelowego handlu detalicznego.

Pierwszy krok w stronę wyższej efektywności i dynamiki rozwoju spółki INTERSPORT Polska SA wykonała Rada Nadzorcza Spółki powołując z końcem marca br. na stanowisko Prezesa Zarządu Marka Kaczmarka – dotychczasowego Wiceprezesa Zarządu. Nowy Zespół Zarządzający w pierwszej kolejności skupiać się będzie na ewolucyjnej zmianie modelu biznesowego Spółki, rewitalizacji kluczowych procesów: sprzedaży, obsługi Klienta, zarządzania ofertą produktową oraz wdrożeniem nowych platform technologicznych.  

Za zarządzanie ofertą produktową, obejmując stanowisko Dyrektora ds. oferty, odpowiadać będzie Justyna Kawa. W zawodowym portfolio posiada projekty realizowane dla firm: LPP, 4F i SMYK. Justyna Kawa z branżą retail związana jest od 15 lat.

Nowym dyrektorem marketingu została Agata Prorok, która w przeszłości pracowała dla takich firm jak: Suunto (Brand Manager), Showroomprive.com (Brand Manager) i W. Kruk (Marketing Digital Manager). Agata Prorok odpowiedzialna będzie za kierowanie zespołem marketingu oraz za wdrożenie spójnej strategii komunikacji marki. 

Za rozwój technologii oraz zarządzanie zespołem IT odpowiada obejmujący stanowisko Dyrektora IT Robert Wiśniewski. Nowy lider sektora informatycznego posiada 15-letnie doświadczenie zawodowe, w tym ponad 10-letnie na stanowiskach managerskich. W swojej karierze zarządzał strategicznymi projektami dla największych klientów z sektora bankowego i finansowego –  Alior Bank, Deutsche Bank Polska, BNP Paribas Bank Polska SA, Santander Bank Polska czy Bank PKO BP.

Natomiast funkcję Dyrektora sektora e-commerce obejmuje Tomasz Matonóg. Wnosi on do Spółki INTERSPORT swoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe z pracy w firmie Badura, w której odpowiadał za rozwój e-commerce, zgodnie z filozofią omnichannel. 

Kolejnym nowym członkiem Rady Dyrektorów jest Paweł Holik, który od ponad 15 lat piastował stanowiska związane z zarządzaniem finansami, posiada także kilkuletnie doświadczenie w branży retail – szczególnie w segmencie sport i fashion. Pracował m.in. dla: Marketing Investment Group SA (marki Sizzer, Timberland, 50Style, TXM SA) czy ostatnio OTCF SA (marki 4F, OUTHORN), gdzie pełnił rolę Dyrektora Finansowego. 

Przede mną, jako Prezesem Spółki i moim zespołem, stoi poważne wyzwanie, aby w tych niełatwych czasach i tak szybko zmieniającej się rzeczywistości wprowadzić skutecznie efektywne i innowacyjne rozwiązania w każdym z kluczowych obszarów Spółki. Jestem przekonany, że bogate doświadczenie, profesjonalizm i zaangażowanie nowego Zespołu Zarządzającego sprosta temu zadaniu. Działania podjęte w zakresie  marketingu, IT, e-commerce czy oferty produktowej składają się na nasz wspólny cel ewolucji firmy w myśl światowych trendów omnichanelowego przedsiębiorstwa. Dążenie do tej idei wiążę się nierozerwalnie z dynamicznym rozwojem kanału e-commerce, wymianą środowisk IT oraz pełną digitalizacją. Każdy z nas ma jasno zdefiniowane cele – dzięki współpracy i zaangażowaniu chcemy je osiągnąć jak najszybciej

– wyjaśnia Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu Spółki firmy INTERSPORT Polska S.A.

W najbliższym czasie Spólka skupiać się będzie na weryfikacji przyjętej strategii biznesowej, opracowaniu nowego planu jej realizacji oraz optymalizacji efektywności kosztowej organizacji.

Tagi: INTERSPORT Polska Marek Kaczmarek Agata Prorok Robert Wiśniewski Tomasz Matonóg Justyna Kawa Paweł Holik
Oceń artykuł:

Źródło: INTERSPORT

Nowa załoga na pokładzie INTERSPORT Polska SA

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.