W zmodernizowanym sklepie powierzchnia sprzedażowa zwiększyła się do 553 metrów kwadratowych. Zmiany obejmują także nowy branding, nawigację i komunikację, która pomoże w jeszcze bardziej intuicyjnych zakupach. Zmiany w Pepco są realizacją obecnego hasła marki: "Poczuj jakość, pokochaj cenę".
„Nowe” Pepco to kolejny element metamorfozy Galerii Rumia. Już niedługo klientów obiektu czekają kolejne wydarzenia, takie jak między innymi otwarcie zmodernizowanego sklepu Biedronka w nowym standardzie, co nastąpi na początku kwietnia 2023.
Galeria Rumia to obiekt w samym sercu miasta Rumia, zlokalizowany w dobrze skomunikowanym miejscu – dogodnym zarówno dla podróżujących samochodem, jak i komunikacją miejską. Powierzchnia najmu to ponad 16 800 mkw. Do dyspozycji klientów jest przestronny, zadaszony parking, który pomieści 460 samochodów. Na trzech poziomach znajduje się 90 lokali, przeznaczonych na sklepy oraz punkty usługowe. Wśród głównych najemców znajdziemy m.in.: Biedronkę, Sinasay, Maxi Zoo, Action, Dealz, Cropp, House, Monnari, KIK, Pepco, NEONET, klub fitness Calypso, multipleks kinowy Multikino czy drogerię Rossmann.