Nowy klub lojalnościowy dla przedsiębiorców od IKEA

2022-11-16 | 09:13

Chcąc pomóc w rozwoju lokalnych firm, IKEA przeprowadziła ponad 1000 wywiadów z ich przedstawicielami na całym świecie. Dzięki temu uzyskała znacznie szerszy pogląd na sytuację i potrzeby mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw.

W rezultacie przygotowała propozycję klubu lojalnościowego, który odpowiada na rzeczywiste potrzeby rynku, a także partnerów B2B. IKEA Business Network wyciąga do przedsiębiorców pomocną dłoń i pomaga im w rozwoju firm na ich własnych warunkach.

Marka chce dostarczać firmom to, czego faktycznie potrzebują – od dopasowanego asortymentu, inspirujących rozwiązań, optymalnie skonstruowanych usług, aż do jakościowej obsługi. W IKEA dla Firm można już skorzystać z takich usług jak planowanie i projektowanie wnętrz, zakupy z odroczonym terminem płatności czy leasing. Klienci biznesowi doceniają współpracę z IKEA – 87% badanych jest z niej zadowolonych, a 84% uważa, że to była dobra inwestycja.

Chcąc jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby przedsiębiorców prowadzących mikro i małe biznesy, które stanowią w Polsce ok. 97% wszystkich firm na rynku , IKEA idzie
o krok dalej i oferuje im możliwość dołączenia do klubu lojalnościowego IKEA Business Network, z którym po prostu łatwiej prowadzi się firmę.

- W roku rozliczeniowym 2022 18% sprzedaży IKEA było zrealizowanych na fakturę z polskim NIP-em. W sumie w ubiegłym roku obroty ze sprzedaży dla firm wyniosły ponad 1 mld zł, a zakupy w IKEA zrobiło ponad 450 tys. firm . Spodziewamy się, że w ciągu najbliższych lat IKEA dla Firm będzie jednym z najważniejszych czynników wzrostu w IKEA, a klub odegra w tym procesie kluczową rolę. Dzięki IKEA Business Network stworzymy trwalsze relacje z naszymi klientami biznesowymi i pomożemy im w ich biznesach

– mówi Damian Łuczkowski, Krajowy Kierownik ds. Klientów Biznesowych, IKEA Retail w Polsce.

Korzyści, które robią różnicę

Prowadząc mały lub średni biznes i zatrudniając pracowników, wielu przedsiębiorców mierzy się z wyzwaniem zaplanowania funkcjonalnej przestrzeni, jej wyposażenia oraz stworzenia najlepszych warunków do pracy. Z myślą o klientach biznesowych IKEA stworzyła nowy klub lojalnościowy IKEA Business Network, który zapewnia im profesjonalne wsparcie przy urządzaniu firmy mniejszym kosztem. Dotyczy to różnych sektorów działalności, nie tylko biur, ale także między innymi pensjonatów, mieszkań pod wynajem, miejsc do prowadzenia handlu czy usług. Od teraz członkowie klubu mogą skorzystać z darmowej sesji z konsultantem IKEA dla Firm, który udzieli porady w kwestii aranżacji wnętrza i doboru produktów, skonsultuje projekt przestrzeni firmowej przygotowany przez klienta, a także pomoże w przygotowaniu listy zakupów. Dzięki szerokiej ofercie IKEA zarówno przedsiębiorca prowadzący pensjonat, jak i właścicielka salonu urody znajdą tu przystępne cenowo rozwiązania dla swojego biznesu.
Marka chce być dostępna dla każdego, dlatego też swoim klientom biznesowym umożliwia zakupy z odroczonym terminem płatności lub leasing. Wybierając IKEA klient może liczyć na pełną usługę – od projektowania, zakup, aż po transport i fachowy montaż. Ponadto w ramach klubu, IKEA oferuje też kompleksową usługę projektowania wnętrz firm za połowę standardowej ceny. Wszystko o po to, by małe i średnie firmy mogły inwestować środki i czas w to, co najważniejsze – w swój rozwój.

Dołącz do klubu i korzystaj z benefitów

Rejestracja oraz członkostwo w IKEA Business Network są całkowicie bezpłatne. Do klubu można łatwo dołączyć poprzez stronę IKEA.pl. Wszystkie korzyści dostępne są po zalogowaniu na konto oraz w sklepie IKEA po okazaniu wirtualnej karty członka klubu. Jej administratorem może zostać dowolny pracownik firmy, niekoniecznie jej właściciel. Jeśli przedsiębiorca ma już konto IKEA dla Firm, może je uaktualnić, dołączając do Klubu. Nadal będzie miał wszystkie funkcje konta IKEA dla Firm, w tym historię transakcji i możliwości zapraszania współpracowników, ale zyska też wiele dodatkowych, darmowych korzyści wynikających z członkostwa.

IKEA Business Network oferuje także serie szkoleń online, w których marka dzieli się swoją wiedzą o podstawach biznesowych, dbaniu o zespół i rozwiązaniach dla każdej przestrzeni. Dodatkowo w ramach członkostwa w klubie, właściciele firm oraz ich pracownicy mogą korzystać z kafeterii zniżek oferowanych przez zewnętrznego partnera, z których większość małych firm nie mogłaby skorzystać, gdyby nie IKEA Business Network. Prowadzenie firmy z IKEA się po prostu opłaca!

Tagi: IKEA programy lojalnościowe Damian Łuczkowski
Oceń artykuł:

Źródło: IKEA

Nowy klub lojalnościowy dla przedsiębiorców od IKEA

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.