Nowy Magazyn Galerie Handlowe Online grudzień-luty 2022-2023 jest już dostępny!

2022-12-05 | 08:40

Nowy Magazyn Galerie Handlowe jest już online, a w nim dedykowane wywiady z przedstawicielami Tide Software, Wilo Polska, Grupą Afekt, GfK Polonia oraz Galerią Autorską Andrzeja Mleczki. Ponadto, jak zawsze interesujące opinie ekspertów – tym razem nt. efektywności technicznego zarządzania nieruchomościami handlowymi oraz optymalizacji energetycznej.


Kryzys energetyczny, a sektor handlu i nieruchomości handlowych

W obliczu sytuacji rynkowej powodowanej wcześniej pandemią, a aktualnie wojną na Ukrainie i sankcjami nakładanymi na Rosję, zapotrzebowanie na energię elektryczną i surowce dynamicznie rośnie. Tendencja ta wzmacniana jest także silnym rozwojem nowych technologii. Według danych GUS, za sprawą kryzysu energetycznego gaz, prąd oraz węgiel podrożały aż o 40,3% w stosunku do ubiegłego roku. Deficyt energetyczny ma obecnie wpływ na gospodarkę wszystkich krajów, a wzrost cen energii ma bezpośredni wpływ na koszt produktów codziennego użytku. Zapytaliśmy przedstawicieli branży, jakie kroki powinny zostać podjęte, aby zahamować galopujące wzrosty cen i iak aktualnie wygląda transformacja energetyczna w ich firmach oraz akiego typu rozwiązania, technologie i produkty są wykorzystywane (lub rozpatrywane) w kontekście minimalizowania zużycia energii? czytaj więcej

To nasi klienci wyznaczają kierunek rozwoju naszej firmy

Tide Software jest operatorem telekomunikacyjnym, który od blisko 15 lat dostarcza firmom zaawansowane technologicznie rozwiązania do komunikacji z klientami. Przemysław Zawadzki, Wiceprezes Tide Software opowiada m.in. o specyfice, ofercie, metodach pracy i nowych technologiach, mających niemały wpływ na dalszy rozwój przedsiębiorstwa. czytaj więcej

Reklamy na budynkach galerii handlowych. Czy uchwały krajobrazowe są legalne?

Nośniki reklamowe są istotnym elementem działalności obiektów handlowych. Najemcom pomagają kształtować świadomość marek i promują produkty lub usługi, a wynajmującym generują zarobki z najmu. W Warszawie kwoty sięgają nawet stu tysięcy złotych za jeden bilboard czy logo umieszczone na dobrze wyeksponowanym budynku. Niestety, wiele reklam jest sytuowanych niezgodnie z przepisami. czytaj więcej

Zabytkowe galerie handlowe - jak adaptować stare budynki?

Wspaniałe jest to, że inwestorzy dostrzegają piękno starych manufaktur, elektrowni, papierni, hut, szybów kopalnianych i chcą je adaptować na potrzeby obiektów użyteczności publicznej. Znam wielu inwestorów, którzy kupili ciąg starych poprzemysłowych budynków, zlecili ich inwentaryzację, skaning i przeprojektowują je na nowo. Próbują wpasowywać wszystkie istotne dla nowej funkcji budynku pomieszczenia w istniejącą historyczną zabudowę. Sztuka jest o tyle trudniejsza, że każdy z takich budynków jest niepowtarzalny. Każdorazowo szereg osób musi przekrojowo spojrzeć na temat projektowania, uzgodnień konserwatorskich i wizji biznesowych, aby finalnie efekt zadowalał inwestora i przede wszystkim przyszłych użytkowników. Problem wielu inwestorów, którzy inwestują w zabytki leży w tym, że nie wiedzą, na którym etapie jest im potrzebny konserwator. Zatem, kiedy powinni zaprosić konserwatora zabytków do rozmów, żeby grał w jednej drużynie z inwestorem? Jak zaadaptować stare budynki poprzemysłowe na obiekty handlowe? I jakie minimum musi sprawdzić inwestor przy tego typu inwestycjach? czytaj więcej

Niezmiennie zmienni

Galeria Łódzka już od 20 lat pozostaje dla Łodzian centrum pierwszego wyboru na szybkie i spontaniczne zakupy w centrum miasta. Co sprawia, że centrum pozostaje niezmiennie konkurencyjne? Analiza tendencji rynkowych, wprowadzanie nowych marek, zmiany w infrastrukturze – to wszystko jest gwarantem sukcesu. Kluczowy czynnik to jednak dialog z klientem. Tylko informacja zwrotna pozwala obiektom handlowym rozwijać obszary szczególnie doceniane przez nabywców, jak i wprowadzać nowości – taki efekt można określić jako „zmienność w niezmienności”. czytaj więcej

Dla mnie wartością jest błyskotliwość i świeżość żartu

Chyba nie ma osoby, która nie kojarzyłaby przezabawnych i błyskotliwych rysunków znanego polskiego rysownika — Andrzeja Mleczki. Dotychczas zbiory jego prac ukazały się w ponad 50 książkach i albumach. Twórczość artysty eksponowana była na kilkuset wystawach indywidualnych w kraju i za granicą, a w polskich centrach handlowych organizowane są wystawy ponad 400 wybranych prac. czytaj więcej

Innowacyjne produkty i ludzie z pasją stanowią o naszej sile

Obecna na polskim rynku od niemal trzech dekad i funkcjonująca od półtora wieku firma Wilo jednym z kluczowych dostawców pomp i systemów pompowych dla budownictwa komercyjnego i mieszkaniowego, gospodarki wodno-ściekowej, ciepłownictwa oraz przemysłu. O ofercie firmy, jej produktach ograniczających koszty funkcjonowania nieruchomości komercyjnych opowiada Grzegorz Grzyb, Kierownik Zespołu Sprzedaży Rozwiązań Systemowych w Wilo Polska. czytaj więcej

Nowoczesna analityka pomaga zmieniać się centrom handlowym. Na lepsze

Rynek nieruchomości komercyjnych zmienia się dziś szybciej niż kiedykolwiek, a postpandemiczna rzeczywistość wymusza na zarządcach i właścicielach obiektów błyskawiczną reakcję na trendy rynkowe. Skąd jednak czerpać kompleksowe dane, jak je interpretować i w jaki sposób szybko wyciągać właściwe wnioski? Na te pytania odpowiada Przemysław Dwojak, Senior Director w firmie GfK, która od wielu lat systematycznie rozbudowuje swoje kompetencje analityczne i doradcze w sektorze nieruchomości komercyjnych. czytaj więcej

Wszyscy mamy przecież ten sam cel

Grupa Afekt specjalizuje się w obszarze kreowania i realizacji wydarzeń oraz prowadzi projekty komunikacyjne z zakresu marketingu, PR, CSR i komunikacji kryzysowej, zarówno w świecie offline, jak i w digitalu. Jak podkreślają w rozmowie z redakcją: Arkadiusz Ograbek, Prezes Grupy Afekt oraz Jacek Sołkiewicz, Wiceprezes Grupy Afekt i Szef Działu Strategii: kompleksowość oferty agencji i jej komplementarność są dla marki celem nadrzędnym w obsłudze każdego klienta. czytaj więcej

Odpowiedni serwis techniczny i utrzymanie nieruchomości

Wydarzenia minionych lat, takie jak pandemia czy od niedawna wojna na Ukrainie wywarły znaczny wpływ na decyzje konsumentów w kontekście zakupów w obiektach handlowych. Właściciele i zarządcy centrów handlowych oraz sieci sklepów coraz częściej modernizują i optymalizują funkcjonowanie swoich obiektów, zapewniając odwiedzającym poczucie komfortu zakupów i bezpieczeństwa, wspartego innowacyjnymi systemami i nowoczesnymi technologiami. Nie bez znaczenia pozostają zatem najnowsze rozwiązania, wspierające funkcjonowanie nieruchomości handlowych, począwszy od odpowiedniej gospodarki energetycznej, przez systemy zabezpieczeń, usługi utrzymania czystości, systemy monitoringu i ochrony, aż po kompleksowy serwis techniczny. Na co warto zwracać uwagę wybierając partnerów biznesowych do współpracy i jak zaoferować najwyższą jakość, mając na względzie optymalizację kosztów? Na te i inne zagadnienia odpowiadają eksperci świadczący usługi dla nieruchomości komercyjnych. czytaj więcej

Krótszy tydzień pracy, a konsekwencje wprowadzenia projektu dla branży RETAIL

Niedawno do Sejmu trafił projekt ustawy skracającej tygodniowy wymiar etatu z 40 do 35 godzin. Zmiana czasu pracy nie będzie miała wpływu na wysokość otrzymywanego wynagrodzenia, a sam projekt umożliwia prowadzenie systemu pracy w trzech ośmiogodzinnych zmianach. Uzasadnieniem wprowadzenia tego projektu jest poprawa stanu zdrowia Polaków i zapobieganie wypaleniu zawodowemu. Pracownicy mają mieć więcej czasu na odpoczynek, spędzanie go z rodziną i przyjaciółmi, kontakt z naturą i aktywność fizyczną. Spodziewanymi skutkami skrócenia czasu pracy są również wzrost jej wydajności – przewiduje projekt ustawy. Zapytalismy ekspertów branżowych o to, jak oceniają taki pomysł? Czy wprowadzenie takiej ustawy paradoksalnie nie zwiększy zjawiska wypalenia zawodowego w kontekście nasilenia stresu powodowanego zwiększeniem tempa pracy? Ważna jest również strategia zarządzania procesami pracy tak, aby w przypadku zwiększenia intensywności pracy osiągać określone cele w sposób bezpieczny... czytaj więcej

Tagi:
Oceń artykuł:

Fot: Redakcja / Envato Źródło: Redakcja

Nowy Magazyn Galerie Handlowe Online grudzień-luty 2022-2023 jest już dostępny!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.