Konrad Pawlak, Flexvision: Obraz wart więcej niż tysiąc słów
Od 15 lat firma Flexvision oferuje klientom wysokiej jakości rozwiązania i możliwości komunikacji audiowizualnej. Firma kładzie nacisk na jakość i innowacyjność swoich produktów, dzięki czemu są nie tylko funkcjonalne, ale także estetyczne i łatwe w obsłudze. W niniejszym wywiadzie Konrad Pawlak, współwłaściciel firmy, odpowiadający za obszar sprzedaży i rozwoju Flexvision, opowiada o korzyściach wynikających z tej formy komunikacji, możliwościach jej zastosowania oraz aktualnych trendach rynkowych.
Dobromir Maconko, LG Electronics Polska: Oferujemy kompaktowe rozwiązania i szeroki wachlarz możliwości
Firma LG Electronics Polska to wiodąca marka, oferująca szerokie spektrum technologii służących do cyfrowego wyświetlania obrazu, mających również zastosowanie dla każdego z obszarów działalności w obrębie nieruchomości handlowych, czy sklepów detalicznych. Realizując wdrożenia dla popularnych brandów w różnych sektorach, firma LG Electronics Polska od początku do końca prowadzi Klienta w zakresie doboru właściwych rozwiązań zarówno od strony funkcjonalnej, jak i technicznej. Dobromir Maconko, Vertical Sales Manager w LG Electronics Polska Sp. z o.o., posiadający ponad 20-letnie doświadczenie z zakresu doradztwa w tematyce nowoczesnych rozwiązań IT i AV, opowiada o specyfice oferowanych przez firmę produktów i korzyściach wynikających z ich wdrożenia w sektorze handlu i nieruchomości handlowych.
Nowoczesny klient - nowoczesny sklep, czyli o czym dziś warto pamiętać przy projektowaniu przestrzeni handlowej?
Współczesny klient to osoba niezwykle wymagająca i coraz bardziej świadoma swoich potrzeb. Poszukuje destynacji zakupowych, które zapewnią mu kompleksową i nowoczesną obsługę, a także dostosowane do jego indywidualnych preferencji produkty i usługi oraz technologie oszczędzające czas, czy ułatwiające proces zakupowy. Zaproszeni do rozmowy eksperci postarają się odpowiedziec na kilka istotnych kwestii, m.in. w jaki sposób odpowiednie projektowanie i aranżowanie przestrzeni handlowych może wpływać na doświadczenie zakupowe klientów?
TRILUX Polska: Światło, które sprzedaje. O oświetleniu słów kilka
Badania z początku 2020 roku wskazywały, że rynek e-commerce wzrośnie do 2024 r. osiągając 24% całkowitej sprzedaży, jednak jeszcze w lipcu 2020 r. jego udziały wynosiły już 33%. Dla sklepów stacjonarnych kolejnym wyzwaniem obok kanału online są rosnące ceny energii, które wpływają na spadek rentowności prowadzonych sklepów.
Klient kupuje oczami. Zachwyć je projekcją od EPSON!
Obiekty handlowe potrzebują wystroju, który poza nakłanianiem klienta do zakupów, zachwyci go kolorem, jakością i dynamiką zmieniającego się przekazu w naprawdę wielkiej skali. Projektory Epson jako jedne z niewielu urządzeń potrafią zaspokoić równocześnie wszystkie te potrzeby.
iPOS podsumowuje rok działania autorskiego rozwiązania kasy wirtualnej w Fabryce Norblina
Minął rok od wdrożenia autorskiego systemu iPOS w 23 konceptach gastronomicznych w warszawskim Food Town należącym do Fabryki Norblina. Wdrożenie nastąpiło wraz z otwarciem restauracji, ale cały proces od instalacji po uruchomienie rozwiązań iPOS zamknął się w zaledwie kilka dni. Produkty iPOS zyskują coraz większą popularność wśród przedsiębiorców. Obecnie na terenie całego kraju iPOS wspiera kilka tysięcy restauracji i sklepów.
Klucz do sukcesu - sprawna logistyka w branży fashion
Według analityków, wartość rynku odzieżowego w Polsce w 2023 roku powinna wynieść ponad 65 mld zł, a tym samym branża ta może zanotować kolejny wzrost od czasów pandemii. Wciąż rosnące wolumeny, zwłaszcza w kanale e-commerce, coraz częściej wymuszają na firmach inwestycje w sprawne procesy logistyczne.
Trendy w kryzysie
Kryzys to czas, w którym konsumenci mocno odczuwają wzrastające ceny, obciążenia kredytowe, czy spadek jakości ich życia. Szczególnie zauważalne jest to w popularyzacji oszczędności w społeczeństwie, co kreatorzy doświadczeń konsumenckich określają mianem kryzysu siły nabywczej.
W jaki sposób budownictwo może podążać za trensdami rynkowymi
Polski rynek powierzchni handlowych w roku 2023 i kolejnych latach pozostanie pod wpływem globalnych i lokalnych trendów oddziałujących na wszystkie sektory rynku nieruchomości. Wśród nich wymienić można z pewnością podwyżki czynszów oraz wzrost kosztów eksploatacyjnych – często niezależnych od właścicieli obiektów. W przypadku sektora retail dodatkowym czynnikiem wpływającym na niełatwą sytuację najemców może być spadek siły nabywczej klientów detalicznych spowodowany między innymi wysoką inflacją.
Rozpoczyna się sezon rowerowy. Czy jesteście gotowi?
Wiosna to szczególny czas, w którym klienci zaczynają intensywniej myśleć o aktywnym trybie życia. Na ulicach miast można wyraźnie zauważyć wzrost liczby osób, które jeżdżą rowerem ‑ nawet przez cały sezon jesienno-zimowy. To już nie są pojedyncze osoby, to nowy trend. Dla zarządców centrów handlowych i sklepów detalicznych to najlepszy czas, aby przyjrzeć się potrzebom tej, coraz bardziej znaczącej, grupy - klientów-rowerzystów.
Jak sieć sprzedaży inspiruje i ewoluuje zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju
Prowadzenie biznesu społecznie odpowiedzialnego, raportowanie w myśl filozofii ESG, troska o przyszłość planety – to coraz bardziej powszechne filary długoterminowych strategii firm. Komunikacja odwołująca się do wartości, w tym także budowania postaw proekologicznych, jest już zarówno dla jej twórców, jak i odbiorców czymś naturalnym, do czego po prostu przywykliśmy. Warto jednak przez moment zatrzymać się nad detalem, przykładem takich działań, by przekonać się, jak drobna zmiana może przyczynić się do osiągnięcia bardzo wymiernego efektu.