Personalizacja oferty jest niezwykle istotnym procesem, który pozwala lepiej zrozumieć zachowania zakupowe klientów i wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę McKinsey, 71 procent konsumentów oczekuje od firm personalizacji, a ponad trzy czwarte (76 procent) podkreśla, że otrzymywanie spersonalizowanej komunikacji to kluczowym czynnik wyboru danej marki, a zdaniem aż 78 procent takie treści zwiększają prawdopodobieństwo ponownego zakupu. Oznacza to, że konieczność coraz lepszego dopasowywania ofert również w systemach aplikacjach lojalnościowych pozostaje niesłabnącym trendem, a wręcz koniecznością. Na oczekiwania klientów związane z dostosowaniem ofert promocyjnych — proponowaniem odpowiednich kuponów i rabatów, z których klienci realnie skorzystają – odpowiada sieć Kaufland.
Przykładem dobrze spersonalizowanych ofert są kupony produktowe dostosowane do realnych potrzeb konsumentów. Otrzymują je klienci należący do programu lojalnościowego Kaufland Card, którzy w przeszłości kupowali produkty podobne do artykułów objętych aktualnie promocją. Dzięki takiemu rozwiązaniu w sekcji z kuponami w aplikacji Kaufland otrzymują oni oferty dopasowane do swoich preferencji zakupowych.
Kaufland zapowiada kontynuowanie prac nad rozwojem i doskonaleniem swojego programu lojalnościowego oraz aplikacji. W przyszłości sieć planuje poszerzyć dostępne promocje, zapewniając większe zróżnicowanie i jeszcze bardziej interesujące oferty dla wszystkich użytkowników, dostarczające wyjątkowych doświadczeń zakupowych.