Odpowiedź Carrefour na drożyznę - Akcja Antyinflacja i koszyk 25 produktów w cenie poniżej 100 zł

2023-01-11 | 10:13

Carrefour rozszerza zakres działań, które mają ograniczyć skutki inflacji odczuwalnej przez konsumentów. We wszystkich hiper- i supermarketach sieć rozpoczęła Akcję Antyinflacja, która opiera się na 5 zobowiązaniach pozwalających klientom oszczędzać pieniądze na każdych zakupach. Dodatkowo, Carrefour przygotował również tzw. Koszyk Pełen Oszczędności, czyli zestaw aż 25 produktów marki własnej, za który w Carrefour zapłacimy mniej niż 100 złotych.

Inflacja, która w znacznym stopniu wpłynęła na zmianę postaw konsumenckich, sprawia, że coraz więcej osób poszukuje okazji cenowych i sposobów na oszczędzanie. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Carrefour Polska wzmacnia zabiegi, mające za zadanie wspieranie Polaków w walce z trudną sytuacją na rynku.

Koszyk Pełen Oszczędności

W ramach przeprowadzanych działań Carrefour Polska zaoferował swoim klientom „Koszyk Pełen Oszczędności”. Znalazło się w nim 25 najczęściej kupowanych produktów marki własnej sieci. Ich łączna wartość nie przekracza 100 zł, dzięki czemu klienci mogą kupić artykuły o wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. W koszyku znalazło się między innymi mleko, kukurydza konserwowa, tuńczyk w oleju, pomidory krojone czy jajka. Detalista zapowiada, że produkty wyróżnione w koszyku będzie można kupić w niezmienionej cenie do końca stycznia.

W Carrefour Polska wspieramy konsumentów, szczególnie teraz w czasach wysokiej inflacji. Dlatego uruchomiliśmy Akcję Antyinflacja, która opiera się na pięciu rodzajach korzyści. Dzięki nim klienci mogą zrobić zakupy bez zbędnych wyrzeczeń, ponieważ  oferujemy szeroki wybór produktów, które wyróżniają się nie tylko przystępnymi cenami, ale również najwyższą jakością

- mówi Marta Baran, Customer Relationship Management Director w Carrefour Polska

Poznaj marki Carrefour, które są tańsze nawet o 30%

Akcja Antyinflacja składa się z pięciu filarów, a jednym z nich są produkty marek własnych Carrefour. Detalista oferuje swoje produkty w cenach niższych nawet o 30% w porównaniu do markowych odpowiedników. Polacy coraz mocniej przekonują się do nich, ponieważ przy podobnej jakości co produkty znanych marek, są widocznie tańsze. Jak zaznacza sieć, są to produkty starannie wyselekcjonowane, o doskonałej relacji jakości do ceny. Należą do nich m.in. produkty świeże sygnowane marką Jakość z Natury, tradycyjnie produkowane wędliny z Naszej Wędzarni Carrefour czy codzienne produkty Carrefour Classic. Sieć oferuje łącznie już blisko 4000 produktów marek własnych i stale rozbudowuje swoją ofertę.

Weekendowe zakupy tańsze z aplikacją Mój Carrefour

Kolejnym filarem składającym się na bieżącą akcję sieci jest aplikacja Mój Carrefour, dzięki której konsumenci dostają dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły, sięgających nawet 50%, zaś w weekend płacą 10% mniej za całe zakupy.

Simpl - najtańsze produkty w swojej kategorii

Ułatwiając codzienne zakupy, Carrefour przygotował dla klientów także produkty, które wyróżniają najbardziej korzystne cenowo okazje. Wśród nich znalazło się aż 200 artykułów z linii Simpl, które są najtańsze w swojej kategorii. Oferta ta jest skierowana do osób szukających oszczędności na codziennych zakupach.

Carrefour wspiera seniorów

Kolejnym działaniem wpisującym się w politykę Carrefour na rzecz ułatwiania klientom oszczędnych zakupów w czasie rosnącej inflacji jest promocja skierowana do najstarszych klientów. W każdy wtorek stycznia seniorzy odwiedzający hiper- i supermarkety Carrefour mogą zyskać do 10% zniżki na całe zakupy w formie e-kuponu do wykorzystania przy kolejnej wizycie, a maksymalny rabat wynosi 30 zł.

Co tydzień nowe Super Oferty

Warto na bieżąco śledzić cotygodniowe gazetki promocyjne Carrefour, które są dostępne stacjonarnie w super- i hipermarketach sieci, jak i w aplikacji Mój Carrefour i na stronie internetowej carrefour.pl. W każdym numerze klienci znajdą Super Oferty, czyli wyjątkowe okazje, w tym obniżki nawet do 50%. Jest to piąty i ostatni filar Akcji Antyinflacja.

Tagi: Carrefour Kampanie marketingowe Marta Baran
Oceń artykuł:

Źródło: Carrefour

Odpowiedź Carrefour na drożyznę - Akcja Antyinflacja i koszyk 25 produktów w cenie poniżej 100 zł

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.