Naszpikowany nowoczesną technologią salon eobuwie.pl oraz duobrandowy sklep Sugarfree/Cardio Bunny - to najnowsi najemcy, którzy właśnie zasilili ofertę modową Galerii Jurajskiej. Centrum handlowe zapowiada też kolejne otwarcia m.in. salonu Xiaomi.
Szeroka oferta modowa
Pod względem liczby sklepów znanych polskich i zagranicznych marek modowych Galeria Jurajska znajduje się dziś w ścisłej czołówce centrów handlowych w woj. śląskim. Klienci mogą znaleźć w obiekcie aż 60 sklepów z ubraniami, a także 11 z butami i galanterią. Całość dopełnia 13 salonów z biżuterią. W sumie Jurajska to aż 200 sklepów!
Wśród obecnych tu marek fashion znaleźć można zarówno kluczowe brandy Inditex tj. ZARA, Massimo Dutti i Bershka, jak również pełne portfolio LPP z Reserved, Cropp, House i Sinsay na czele. Oprócz tego ofertę wypełniają sklepy m.in. H&M, TK Maxxx, Vistula, Diverse, Orsay, Guess, Medicine czy Levi's. W segmencie dodatków znaleźć można salony m.in. Ecco, Kazar, CCC, Deichman, Ryłko, Gino Rossi, Wittchen czy Ochnik.
Znana marka bierze 1 tys. m kw.
Teraz oferta modowa Galerii Jurajskiej znów zyskuje. Do grona najemców dołączyła właśnie marka eobuwie.pl, która otworzyła w centrum handlowym salon mający blisko 1000 m kw. Wcześnie ta sama marka obecna była na wyspie handlowej. Nowy sklep różni się jednak od innych z obuwiem, które już działają w częstochowskim centrum handlowym. Powód?
- Salon eobuwie.pl wypełniony jest nowoczesną technologią, która wznosi zakupy na wyższy poziom. Klienci znajdą tutaj m.in. kilkadziesiąt tabletów z aplikacjami do zamawiania butów i systemem digital signage. Na miejscu dostępna jest także usługa click&collect, dająca możliwość internetowego zamówienia butów i ich przymierzenia na miejscu
- mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.
To jednak nie koniec nowinek. - Klienci mogą także skorzystać z rozwiązania esize.me, które umożliwia wybór obuwia z oferty sklepu za pomogą wykonanego wcześnie skanu 3D stopy, czyli jej trójwymiarowego modelu. Pozwala to na szybkie znalezienie pasujących butów, a także ułatwia zakupy i mierzenie. Nowy sklep wyróżnia także szerokość oferty. Klienci mają tutaj od ręki dostęp do ponad 50 tys. produktów - dodaje.
eobuwie.pl to pierwszy sklep w Galerii Jurajskiej, który na tak szeroką skalę korzysta z możliwości, jakie daje omnichannel. - Cały sklep działa w oparciu o najnowsze technologie. Odwiedzający salon eobowie.pl korzystając z tabletów z aplikacjami może na miejscu dokonać zakupu, może także zrobić to w domu, przed komputerem, tabletem lub na smartfonie, a następnie przyjść do Jurajskiej, odebrać zakup i przymierzyć buty. Sam wybiera sposób, mając jednocześnie dostęp do całej oferty - mówi Borecka-Suda.
Jak podkreśla przedstawicielka centrum handlowego takie urozmaicenie w ofercie jest dziś znakiem czasów. - Wciąż staramy się dywersyfikować naszą ofertę, nie tylko wprowadzając nowe marki, ale także ciekawe koncepty handlowe, które przedstawiają klientom nowy sposób dokonywania zakupów. Na tym tle eobuwie.pl jest dla nas idealnym partnerem. To nie tylko doskonale znana marka, ale przede wszystkim brand, który inwestuje w innowację, wprowadzając klienta w zakupy XXI wieku - mówi.
Sklep duobrandowy już otwarty. Kolejne marki czekają
To jednak nie jedyna nowość, jaka w Galerii Jurajskiej pojawiła się w ostatnim czasie. Ofertę centrum handlowego zasilił także duobrandowy sklep Sugarfree/Cardio Bunny. W asortymencie pierwszej marki znaleźć można przede wszystkim modną, innowacyjną i funkcjonalną odzież sportową dla kobiet. Propozycję drugiej marki wypełniają z kolei przede wszystkim sukienki. Nowy najemca zajął lokal mający 85 m kw.
- Cardio Bunny i Sugarfree to dwie, dynamicznie rozwijające się polskie marki odzieżowe, mające już grono wiernych klientek. Marki te dopełniają zarówno naszą propozycję eleganckiej odzieży dla pań, jak również niezwykle popularną ofertę sportową. Wpisują się one także w naszą strategię współpracy z markami unikalnymi, mającymi ciekawe koncepty handlowe
- mówi Borecka-Suda.
Dwa nowe sklepy to nie koniec nowości w Jurajskiej. Centrum handlowe niedawno podpisało umowy m.in. z Xiaomi, Change Lingerie i Venezia. Salon Xiaomi wzmocni ofertę elektroniki i multimediów Jurajskiej. Z kolei dwie pozostałe marki zasilą kluczowy dla galerii segment modowy. Otwarcia nowych sklepów zaplanowane są na I kwartał 2020 r. Także dotychczasowi najemcy, którzy przedłużyli umowy najmu wniosą wiele nowego. W styczniu w nowych lokalizacjach otworzą się salony Marilyn oraz Bijou Brigitte.
- Dekada na rynku stałą się dla nas powodem do zmian w ofercie. Na przestrzeni ostatniego roku przedłużyliśmy umowy z ponad 50 najemcami. Część z nich zdecydowała się m.in. na modernizacje lokali lub ich powiększenie. Jednocześnie także sfinalizowaliśmy umowy z nowymi partnerami biznesowymi, którzy zasilą segmenty m.in. mody, elektroniki czy usług - mówi.