Outlety FACTORY zdobyły Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2020. To prestiżowe wyróżnienie przyznają uczestnicy specjalnego badania, które wyłania najlepsze marki i produkty w poszczególnych kategoriach. FACTORY zdecydowanie zwyciężyło w grupie centrów outlet, zdobywając 36 procent głosów.
Uczestnicy badania uzasadniali swoją decyzję, wskazując na kilka istotnych czynników, które właśnie FACTORY stawiają w pozycji lidera jakości. To okazyjne, niższe ceny i duży wybór produktów, duża liczba sklepów w pasażach, a także wyjątkowa atmosfera zakupów i dobór sklepów. Spośród wszystkich respondentów na FACTORY, jako najlepsze jakościowo centrum outlet, wskazało 36 procent głosujących. 83,3 procent respondentów uważa markę FACTORY za najlepszą, jest jej klientem i realnie ją poleca.
FACTORY okazało się być również najlepiej rozpoznawalną marką w kategorii outletów. Zdobywając 33,5 procent głosów, wyprzedza o ponad 14 punktów procentowych kolejną markę z listy. Wśród najczęstszych skojarzeń, które przywołują uczestnicy badania, są niższe ceny, ciekawe sklepy, wiele marek w jednym miejscu i doskonała atmosfera.
- Marka FACTORY konsekwentnie buduje pozycję lidera rynku, od prawie 20 lat pozostając najlepiej rozpoznawalną i najczęściej odwiedzaną siecią outletów w Polsce. Połączenie bogatej oferty atrakcyjnych produktów, przyjaznych, przestronnych wnętrz oraz wysokiej, potwierdzonej w niezależnych badaniach jakości obsługi klientów, buduje wyjątkowe doświadczenia zakupowe, na które kolejny wskazali respondenci. Wyraziste kampanie reklamowe, które tworzymy dla sieci FACTORY, mają wywoływać emocje, przyciągać wzrok i opowiadać o tym, kim są nasi klienci, a oni cenią sobie modę, dobre marki i gwarantowaną przez nie świetną jakość
- podkreśla Wincenty Zawadzki, Brand Manager NEINVER w Europie.
FACTORY to największa sieć outletów w kraju. Pięć centrów jest zlokalizowanych w czterech polskich miastach: Warszawie (FACTORY Annopol i FACTORY Ursus), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Na 87 400 m² powierzchni handlowej gromadzą blisko 500 salonów outletowych popularnych marek segmentu premium i mid-mass market, w stale obniżonych cenach. Centra zaopatrzone są również w pojemne parkingi i szereg funkcji dodatkowych. Ponadto, w tym roku NEINVER odnowił certyfikaty BREEAM In-Use wszystkich centrów FACTORY i podniósł ich oceny ratingowe w zakresie zarządzania pod kątem zrównoważonego rozwoju z „Very Good”.
- Konsumencki Lider Jakości 2020 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, w którym o 100% wyników decydują konsumenci. To oni w toku badań, obdarzając zaufaniem konkretne marki i produkty, decydują o przyznaniu godła Konsumencki Lider Jakości 2020. Za każdym medalem stoją rzeczywiste głosy oraz zaufanie klientów
i konsumentów, dlatego jest ono wiarygodną gwarancją i dodatkowym sygnałem dla rynku, iż produkty nim sygnowane są rokrocznie obdarzane zaufaniem przez miliony Polaków – wyjaśnia organizator badania i programu - Redakcja Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną.
W badaniu gromadzone są opinie aktywnych konsumentów. Nie tylko identyfikowani są liderzy, ale zbierana jest też wiedza na temat jakości wybranych produktów i usług. Dodatkowo badanie przynosi wiedzę o tym, dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze i jakie skojarzenia budzą wśród konsumentów. Każda kolejna edycja badania realizowana jest na większej próbie badawczej, zarówno online jak i bezpośrednio.
W 2020 roku ogólna próba badania liczyła 16 705 osób.