Pandora przedstawia krótkometrażowy film ‘One Lovely Day’ stworzony we współpracy ze znanym i cenionym studiem animacji Andy Baker Studios. W czasach, kiedy relacje z rodziną i bliskimi są ważniejsze niż kiedykolwiek, marka stworzyła pełen kolorów, wirtualny świat, w którym spotkać mogą się Millie Bobby Brown, Coco & Breezy i inne Muzy Pandory – Nathalie Emmanuel, Halima Aden, Georgia May Jagger, Larsen Thompson, Tasya Van Ree oraz Margaret Zhang.
Każda z ambasadorek Pandory została przedstawiona w animowanej formie, która odzwierciedla ich osobowość i styl. Razem zachęcają do świętowania tego okresu pełnego miłości, radości i prezentów. Bohaterki wyruszają w podróż świątecznymi saniami odwiedzając Los Angeles, Nowy York, Londyn, Australię i Szanghaj. Animowany obraz przeplatany jest materiałem filmowym z życia codziennego dziewczyn, które dzięki temu zabiegowi, choć wirtualnie mogły razem celebrować zbliżające się Święta. ‘One Lovely Day’ odzwierciedla jak ważna jest bliskość rodziny i przyjaciół w tym wyjątkowym czasie, niezależnie od tego czy wirtualnie, fizycznie czy w formie animowanej.
Ideą biżuterii Pandora jest zbieranie symboli wyjątkowych wspomnień. Zobaczenie siebie w formie animowanej zdecydowanie jest chwilą, którą chce upamiętnić!
– mówi Halima Aden.
Rezultatem współpracy Pandory z Andym Bakerem jest przedstawiona w filmie, pełna świątecznej magii, animowana wersja otaczającego nas świata.
Priorytetem podczas tworzenia animacji ‘One Lovely Day’ było nie tylko uchwycenie wyjątkowej osobowości każdej bohaterki i pokazanie cech, które wyróżniają je z tłumu, ale także wskazanie potrzeby jedności, która jest tak ważna w dzisiejszych czasach
- mówi Andy Baker.
W filmie zobaczyć można również najnowszą kolekcję Pandora Timeless. Każda z bohaterek ma na sobie pełne blasku elementy biżuterii, które łączą w sobie klasyczną elegancję z nowoczesnym stylem.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że tegoroczne Święta będę inne niż w minionych latach, ze względu na to, że nie wszystkie rodziny będą mogły spędzić je razem. Chcieliśmy podkreślić, że nieważne w której części świata jesteśmy, czy możemy spotkać się przy wspólnym stole czy też nie, wciąż możemy celebrować ten okres z najbliższymi i pokazać im ile dla nas znaczą. Właśnie to przesłanie jest sercem naszej animacji
- komentuje Carla Liuni, Chief Marketing Director Pandory.