Dzięki gruntownej modernizacji praska galeria należąca przyciąga coraz więcej nowych najemców, zwłaszcza tych z asortymentem premium, a także dobrze rozpoznawalne marki debiutujące na rynku z kolejnymi nowatorskimi konceptami. Nie tak dawno byliśmy świadkami otwarcia w centrum handlowym przy ul. Ostrobramskiej chociażby pierwszego w stolicy salonu BOSS w nowym koncepcie tej marki – Pre BOSSed. W ostatni piątek do portfolio praskiego centrum handlowego dołączył Intersport, otwierając pierwszy w Polsce dwupoziomowy sklep w formacie 2.0.
Sklepy Intersport są dobrze zadomowione na polskim rynku, firma z powodzeniem zajmuje się sprzedażą detalicznych artykułów turystycznych i sportowych. Po raz pierwszy jednak w naszym kraju powstał salon zmodernizowany w myśl globalnego hasła: „The Heart of Sport”, które ma motywować konsumentów do podejmowania różnorodnych aktywności. INTERSPORT 2.0 to sklep dwupoziomowy, o łącznej powierzchni ok. 1 600 m2 i nowoczesnym designie. Celem ułatwienia klientom poruszania się po lokalu, został on podzielony na strefy.
Dwupoziomowy salon INTERSPORT 2.0 znajduje się na poziomie 0, przy wejściu od strony ul. Ostrobramskiej.