W tym roku szwedzka marka odzieżowa Monki zadebiutuje w Polsce, otwierając nie jeden, ale aż dwa nowe sklepy. Pierwszy z nich o powierzchni 295 m2 powstanie w Katowicach w Galerii Katowickiej, a drugi o powierzchni 300 m2 – w Krakowie. Otwarcie obu sklepów zaplanowano na lato.
- Polska to dla nas nowy, fascynujący rynek. Nie możemy się doczekać aż produkty Monki pojawią się w stylizacjach polskich pasjonatek mody.Chcemy, aby Polki odkrywały Monkiwersum nie tylko online, lecz również w sklepach stacjonarnych.
- Jennie Dahlin Hansson, dyrektor zarządzająca marki Monki.
Klientki wyruszą w ekscytującą podróż do świata Monki – przepełnionego blaskiem miejsca, w którym znajdują się prawdziwe skarby, a każdy szczegół w butiku jest częścią pewnej historii. Sklepy będą się wyróżniać długą fasadą złożoną z łuków.Oprócz dodatkowych elementów dekoracyjnych,unikalnych dla danego sklepu, klientki będzie witać karuzela dyskotekowych kul.
Od 2006 roku zespół projektantów Monki nieprzerwanie wyznacza i kreuje trendy, dzięki unikalnemu połączeniu skandynawskiego charakteru z azjatycką modą uliczną. Głównym celem jaki stawia sobie szwedzka marka jest umożliwienie młodym kobietom wyrażanie siebie oraz czucie się dobrze we własnym ciele. To co wyróżnia Monki to inspirowanie się rzeszą kreatywnych fanek brandu, które swoim wyjątkowym stylem dzielą się ze światem za pomocą hashtaga #monkistyle. Wraz z oficjalnym otwarciem sklepów w dwóch polskich miastach, marka z niecierpliwością wyczekuje poszerzenia swojej społeczności #monkistyle,o jeszcze większą liczbę kobiet, tworząc przestrzeń,w której będą mogły wzajemnie się wspierać.