Poczta Polska numerem 1 branży kurierskiej w rankingu Top Marka 2021

2021-11-05 | 10:00

Poczta Polska czwarty rok z rzędu znalazła się wśród laureatów rankingu TOP Marka w kategorii firmy kurierskie. Konkurs jest organizowany przez magazyn branżowy adresowany do dziennikarzy, pracowników reklamy i public relations „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Tegoroczna, 14. już edycja badania Top Marka, podobnie jak w latach ubiegłych, objęła aż 500 marek z 50 branż, o których najczęściej wzmiankowano w prasie i internecie.

Top Marka to tytuł potwierdzający przynależność marki do grona najbardziej medialnych marek w Polsce. Zdobycie 1. miejsca w Top Marka 2021 w rankingu dla firm kurierskich oznacza, że Poczta Polska ma najszersze dotarcie medialne w segmencie firm kurierskich.

– Zwycięstwo w rankingu firm kurierskich to dla nas ogromne wyróżnienie i efekt pracy zarówno całego zespołu PR, ale to przede wszystkim rezultat wielu pozytywnie odbieranych projektów, które wdrażamy w obszarze usług kurierskich. Poczta Polska rozwija szczególnie te usługi, które najlepiej odpowiadają na potrzeby klientów. Rynek kurierski to jeden z filarów naszej strategii biznesowej, wprowadzane obecnie zmiany dotyczą zarówno inwestycji w sortery paczkowe, rozwoju sieci punktów odbioru, modernizacji floty samochodowej i oferty Pocztex. Jednocześnie przygotowujemy rozwiązania informatyczne zapewniające większą efektywność logistyki oraz nowoczesną aplikację dedykowaną bezpośrednio klientom. W naszej komunikacji pokazujemy kierunki działań, ale też konkretne zmiany, jakie sukcesywnie wprowadzamy i korzyści, jakie przyniosą one klientom biznesowym i indywidualnym

– podkreśla Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

Ranking Top Marka 2021 został przygotowany w oparciu o analizę materiałów z prasy, internetu i social media opublikowanych od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku. W sumie przeanalizowano 108 mln informacji: 2 mln tekstów prasowych, 16 mln internetowych i 90 mln postów w mediach społecznościowych. To o 11 mln więcej niż w poprzedniej edycji Top Marki – zwiększenie liczby analizowanych publikacji wynika z większej liczby materiałów dotyczących pandemii koronawirusa i jej wpływu na różne sfery życia.

Podstawę metodyki realizacji rankingu stanowiły trzy kluczowe filary: liczba publikacji, ich zasięg i wydźwięk (pozytywny, neutralny lub negatywny). Wartością decydującą o miejscu brandu w rankingu jest siła marki – wypadkowa kilku zmiennych (liczby publikacji, impaktu czyli wskaźnika cytowań i indeksu sentymentu) świadczących zarówno o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu na jej temat. Raport został przygotowywany przez niezależną agencję badawczą.

Zgodnie ze strategią Spółki na najbliższe 3 lata, Poczta Polska zamierza przeznaczyć ok. 1,2 mld zł na inwestycje w automatyzację i informatyzację, w szczególności związanych z kluczowymi kierunkami rozwoju Poczty, do których należą przesyłki kurierskie. Rozwój usług kurierskich to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Poczty Polskiej, obok usług logistycznych i cyfrowych.

Tagi: Justyna Siwek Nagrody i wyróżnienia Poczta Polska
Oceń artykuł:

Źródło: Poczta Polska

Poczta Polska numerem 1 branży kurierskiej w rankingu Top Marka 2021

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.