Średnio 20 tys. osób dziennie, w ciągu pierwszego miesiąca działalności, odwiedziło Toruń Plaza. Statystycznie, każdy z mieszkańców Torunia odwiedził centrum już trzykrotnie. Toruń Plaza cały czas uzupełnia swoją ofertę – od dnia otwarcia swoje sklepy uruchomili m.in. Apart, Yes, Tatuum, Coyoco oraz Mango.
Tak duża liczba odwiedzających potwierdza założenia inwestora, że Toruń to miasto z potencjałem, w którym jest popyt na nowoczesną powierzchnię handlową i bogatą ofertę rozrywkową. Centrum Toruń Plaza jest pierwszym obiektem w mieście, łączącym obie te funkcje.
-
Mieszkańcy Torunia i okolic przyjęli nowe centrum z wielkim entuzjazmem. Już podczas pierwszych kilku godzin galerię odwiedziło 40 tys. osób –podsumowuje Agnieszka Baczyńska, Dyrektor Działu Najmu PlazaCenters Poland.
Od momentu otwarcia, czyli od 14 listopada, Toruń Plaza systematycznie się rozwija i już wkrótce w centrum pojawią się kolejni najemcy, którzy zaproponują klientom ciekawą ofertę handlową i usługową. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się marki debiutujące na toruńskim rynku takie, jak: Sephora, Zara, MassimoDutti, Bershka, Pull&Bearczy MediaExpert.
-
Mamy bardzo pozytywne sygnały od najemców – mówi Agnieszka Baczyńska –
Z naszych informacji wynika, że zarówno liczba odwiedzających, jak i obroty są wyższe niż w innych obiektach w miastach o podobnej wielkości. Dla nas to potwierdzenie, że trafnie wybraliśmy lokalizację naszej inwestycji i stworzyliśmy projekt atrakcyjny zarówno dla klientów, jak i najemców - dodaje.
Centrum organizuje również szereg ogólnodostępnych, bezpłatnych imprez dla swoich gości, także tych najmłodszych: tematyczne weekendy, Mikołajki, jarmark świąteczny czy konkursy dla dzieci.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Toruń Plaza
Tagi: