W czerwcu br. w centrum handlowym w Szczecinie, w którym jest Multikino pojawiła się pierwsza trójwymiarowa witryna reklamująca produkty Coca-Cola dostępne w kinowym popcornbarze. Forma realizacji zwraca uwagę klientów ze względu na jakość wykonania produktów w rozmiarze XXL oraz podświetlenie napojów Frozen Fanta.
- Witryna w szczecińskim centrum handlowym w Szczecinie cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony osób odwiedzających sklepy. Wiemy, że klienci chętnie robili sobie zdjęcia z wielkim popcornem, napojami Coca-Cola i Frozen Fanta. Sukces pierwszej realizacji skłonił nas do wykorzystania przestrzeni witryn sklepowych w innych lokalizacjach
– wyjaśnia Magdalena Cieplińska, Starszy Specjalista ds. Promocji i Marketingu Multikino S.A.
Sześć następnych reklam 3D z produktami z popcornbarów kin sieci Multikino pojawiło się w październiku br. w centrach handlowych w witrynach w: Warszawie, Pruszkowie, Zgorzelcu, Rybniku oraz Radomiu. Reklamy w centrach handlowych w Pruszkowie i Rybniku są zlokalizowane w witrynach, które można zobaczyć z zewnątrz.
Poza przyciągającymi uwagę popcornem, Coca-Colą czy Frozen Fantą osoby przechodzące obok witryny sklepowej mogły zapoznać się również z ofertę cenową biletów kupowanych online do kina sieci Multikino w danej lokalizacji.
W tym roku zorganizowaliśmy z Coca-Cola trzy weekendy, podczas których widzowie kupując duży zestaw z napojem Coca-Cola mogli otrzymać bilety na seanse filmowe w Multikinie w kolejnym miesiącu. Cieszymy się, że reklamy 3D w witrynach sklepowych są kolejnym projektem zrealizowanym z sukcesem i wspólnie. Nie wykluczamy kolejnych niestandardowych działań w innych centrach handlowych, w których są nasze multipleksy – dodaje Magdalena Cieplińska, Starszy Specjalista ds. Promocji i Marketingu Multikino S.A.
Wykonanie nietypowych reklam 3D było współfinansowane przez producenta Coca-Cola i sieć kin Multikino.