PUMA i Borussia Dortmund podpisały umowę o długoterminowym przedłużeniu partnerstwa, dzięki której PUMA nadal będzie rozwijać produkty pasujące do energicznego stylu gry BVB i zaspokajać potrzeby fanów klubu na całym świecie.
PUMA i BVB po raz pierwszy połączyły siły podczas sezonu Bundesligi 2012/2013. Od tego czasu klub wygrał puchar i superpuchar Niemiec, dotarł do finału Ligi Mistrzów i stał się znaczącą globalną marką piłkarską. Klub znany jest z ogromnego zaangażowania swoich fanów i niesamowitej atmosfery, którą tworzą na stadionie.
- Borussia Dortmund jest jednym z naszych najważniejszych partnerów. Uwielbiamy fanów tego klubu i atmosferę, którą tworzą na Signal Iduna Park. To prawdopodobnie najlepsza atmosfera stadionowa na świecie
– powiedział Bjørn Gulden, CEO PUMA.
- Od wielu lat PUMA jest dla BVB kimś więcej, niż dostawcą i sponsorem. To także miało duży wpływ na strukturę akcjonariatu naszego klubu. To pokazuje ogromną identyfikację PUMA i jej pracowników na całym świecie. Nasza współpraca rozrosła się i wykracza daleko poza granice standardowych relacji biznesowych. Chcielibyśmy dodać kolejny rozdział do naszej wspólnej historii sukcesu w nadchodzących latach
– powiedział Hans-Joachim Watzke, dyrektor generalny BVB.
- Borussia Dortmund i PUMA podzielają tę samą filozofię intensywnego futbolu, który emocjonuje fanów. PUMA jest jedną z najbardziej kreatywnych i dynamicznych marek sportowych na świecie, która zdołała jednak zachować rodzinną atmosferę. Jesteśmy dumni, że dwie firmy o tak pozytywnej energii będą się nadal razem rozwijać – dodał Carsten Cramer, dyrektor zarządzający Borussii Dortmund.
Zgodnie z warunkami umowy PUMA będzie nadal dostarczać zestawy wszystkim zespołom BVB oraz tworzyć repliki i odzież fanowską. PUMA ma także podpisane indywidualne kontrakty z graczami BVB, takimi jak Łukasz Piszczek, Marco Reus, Julian Weigl, Axel Witsel czy Marwin Hitz.