To, że żyjemy w nowej rzeczywistości i wszystkie znane nam zasady funkcjonowania handlu detalicznego zmieniły się i nigdy nie wrócą, już wiemy. To, że ciężko nam planować i przewidzieć rozwój pandemii a co za tym idzie zasady funkcjonowania w nowym świecie – to też powszechny dylemat.
Pytanie, jaką drogę rozwoju i jaki pomysł na rozwój biznesu wdrożyć? Co i jak planować? Zapytaliśmy ponad 50 praktyków rynku o największe wyzwania retailu na lata 2021-2022. Elastyczność, gotowość do zmian, sięganie po nietypowe dotąd rozwiązania, przyspieszona digitalizacja procesów, focus na szybką dostawę i rozwój kanału e-comemrce – to tylko niektóre z odpowiedzi na powyższe problemy.
Zapraszamy sieci food i non food, oraz dostawców z sektorów: FMCG i dobra trwałe do wspólnego poszukiwania odpowiedzi na 10 największych wyzwań sektora retail w Polsce – podczas intesywnego Retail Week!
Cel Forum
Wspieramy rozwój biznesu głównych uczestników sektora retail: sieci handlowych, platform e-commerce oraz dostawców food i non-food poprzez wypracowanie eksperckich rozwiązań dla 10 najważniejszych aktualnie wyzwań handlu w Polsce.
Dla kogo?
W Forum udział biorą managerowie wyższego i średniego szczebla, kierujący dynamiką rozwoju firm z sektora retail. Wśród nich m.in. przedstawiciele: zarządu, sprzedaży, e-commerce, logistyki, marketingu, zakupów, HR, badań. Forum odbędzie się w wygodnej i bezpiecznej formule - 100% online.
O czym będziemy rozmawiać?
Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in.:
EMPIK, CARREFOUR, DECATHLON, ORIFLAME, SUPER PHARM POLAND, WASZ SKLEP SPAR, MERXU, ANIA KRUK JEWELLERY, SOLAR, MOSQUITO, BARBORA POLSKA, DROGERIE NATURA, DANONE, TATUUM, FRISCO, INTERSPORT POLSKA, LEWIATAN, HOME&YOU, EVERLI, WWF, HUGO BOSS, KAPPAHL, STOKROTKA, COCA-COLA HBC POLAND, ALIEXPRESS, EKO-PAK, LEROY MERLIN, AUCHAN RETAIL POLSKA, CALZEDONIA, ANSWER i wiele innych.
Magazyn Galerie Handlowe Online został Patronem Medialnym wydarzenia, a szczegóły na jego temat możecie znaleźć TUTAJ.