Retail Trends 2021. Nowe wyzwania. Nowe rozwiązania (szkolenie online)

2020-11-04 | 09:00

Jakie trendy w zachowaniach konsumenckich i handlu warto wziąć pod uwagę przygotowując strategię na 2021 rok? Na te pytania poznają odpowiedź uczestnicy szkolenia Retail Trends 2021, które odbędzie się 26 listopada 2020 roku. Szkolenie online poprowadzi Jerzy Osika, ekspert ds. sprzedaży, retailu, trendów konsumenckich i strategii biznesowych.

Cel szkolenia:

  • poznanie trendów w zachowaniach konsumenckich i handlu na rok 2021,
  • zyskanie inspiracji do wykreowania nowych rozwiązań dla nowych wyzwań,
  • dopasowanie strategii biznesowej do nowych realiów rynkowych.

Kto najbardziej skorzysta z udziału w szkoleniu?

  • menedżerowie zarządzający sieciami detalicznymi,
  • osoby odpowiedzialne za strategię, marketing i sprzedaż w centrach handlowych,
  • właściciele sklepów stacjonarnych i internetowych,
  • kadra zarządzająca w firmach produkcyjnych i importowych, które chcą dopasować strategie sprzedażowe do zmian w handlu,
  • dostawcy produktów i usług dla handlu.

Dzięki uczestnictwu w wydarzeniu, dowiesz się:

  • Jak zmienią się zachowania konsumenckie w efekcie pandemii Covid-19,
  • Jak zareagować na zmiany generacyjne, by spełnić oczekiwania różnych grup konsumentów (od generacji Z
  • i milenialsów, po seniorów)
  • W jakim kierunku zmierzają trendy w retail marketingu, obsłudze klienta i visual merchandisingu?
  • Na jakie nowe technologie w retailu warto zwrócić uwagę
  • Jakie działania sieci detalicznych i centrów handlowych mają największe szanse na sukces w nowej rzeczywistości.

Program:

  • 9.00 – 9.10 Wprowadzenie do szkolenia
  • 9.10 – 9.55 Jak zmienią się zachowania konsumenckie w efekcie pandemii Covid-19?
  • 9.55 – 10.45 W jaki sposób zareagować na zmiany generacyjne, by spełnić oczekiwania różnych grup konsumentów (od generacji Z i milenialsów, po seniorów)?
  • 10.45 – 11.00 Przerwa na kawę
  • 11.00 – 12.30 W jakim kierunku zmierzają trendy w retail marketingu, obsłudze klienta, visual merchandisingu?
  • 12.30 – 13.15 Przerwa na lunch
  • 13.15 – 14.00 Na jakie nowe technologie w retailu warto zwrócić uwagę
  • 14.00 – 14.45 Jakie działania sieci detalicznych i centrów handlowych mają największe szanse na sukces w nowej rzeczywistości
  • 14.45 – 15.00 Podsumowanie szkolenia

Szkolenie prowadzi: Jerzy Osika, ekspert ds. sprzedaży, retailu, trendów konsumenckich i strategii biznesowych.

Prowadzi warsztaty strategiczne dla firm handlowych, szkolenia z trendów konsumenckich, skutecznej sprzedaży i zarzadzania sprzedażą w handlu detalicznym, visual merchandisingu, sklepów tymczasowych (pop-up stores), marketingu wystawienniczego, zarządzania sobą.

Jest wykładowcą i moderatorem paneli dyskusyjnych na międzynarodowych targach i konferencjach (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Mumbaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów branżowych, w tym ReDI, misji handlowych i konferencji).

Członek jury renomowanych konkursów w Polsce (m.in. PRCH Retail Awards, Ekspozycja Roku, Diament Meblarstwa) i na świecie (m.in. Global Innovation Awards w Chicago, RetailME Awards w Dubaju, RetailME Awards KSA w Jeddah, Arabia Saudyjska). Przedstawiciel Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award.

Właściciel i prezes firmy Promedia – organizuje i prowadzi konferencje i szkolenia dla handlu (m.in. Retail Marketing Forum, VM Forum, Pop-up Forum) i e-commerce (m.in. E-commerce Innovations, Fashion Business Congress). Promedia posiada certyfikat jakości usług szkoleniowo-doradczych SUS 2.0 i jest wpisana do Bazy Usług Rozwojowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, dzięki czemu może realizować usługi z dofinansowaniem.

Wydawca i redaktor naczelny fachowych portali adresowanych do handlu z branży mody (Fashionbusiness.pl) i wyposażenia wnętrz (Ambiente.info.pl). Członek Rady Programowej magazynu Galerie Handlowe. Przedstawiciel na Polskę światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku.

Członek Polskiej Rady Centrów Handlowych, Polskiej Izby Przemysłu Targowego, Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, Izby Bawełny, Partner Strategiczny Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli.

  • Forma szkolenia: online praktyczne prezentacje + ćwiczenia + materiały szkoleniowe.
  • Wartość netto: za 1 osobę: 490 PLN + VAT.

Patroni Honorowi: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan.

Tagi: Jerzy Osika Retail Trends
Oceń artykuł:

Źródło: Retail Trends 2021

Zobacz także

Retail Trends 2021. Nowe wyzwania. Nowe rozwiązania (szkolenie online)

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.