Wraz z przedstawicielami 4F opowiedział m.in. o tym, jak powstawała najnowsza kolekcja. Konferencję poprowadził Piotr Kędzierski. Spotkanie rozpoczęło się od dyskusji na temat początków współpracy marki 4F i Roberta Lewandowskiego. Szczególną uwagę zwróciły białe sneakersy, które od zawsze były marzeniem Roberta Lewandowskiego jako kluczowy element planowanej kolekcji.
- Od razu na pierwszym spotkaniu z ekipą 4F podczas rozmowy o tym, co mi się podoba, co lubię, powiedziałem „białe buty”. Chciałem, żeby koniecznie znalazły się w mojej kolekcji i nie wyobrażałem sobie, żeby mogło być inaczej
- opowiadał Robert Lewandowski.
- To prawda. Jeśli ktoś obudzi mnie w środku nocy i spyta, jakie buty lubi Robert, bez zastanowienia powiem „białe” - przytaknęła Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF, która sprawowała opiekę nad przebiegiem procesu projektowego od samego początku współpracy.
Pierwszy model butów 4F×RL9 miał premierę na początku maja. Seria limitowana wyprzedała się w zaledwie kilka godzin. Do każdej z pierwszych 200 par dołączony był autograf Roberta Lewandowskiego. 16 maja do sprzedaży trafił regularny model butów, które dostępne są w kolorach białym i czarnym.
Uczestnicy spotkania opowiedzieli także o początkach współpracy marki i sportowca. - Moim marzeniem zawsze było współpracować z taką osobą jak Robert - mówił Igor Klaja, CEO OTCF. - Dlaczego zdecydowałem się na współpracę właśnie z 4F? Nie chodziło tylko o to, że to polska marka. Ważne było, że to marka, która bardzo dynamicznie się rozwija. To mi pasowało. Poznałem ich ambitne plany, co chcą robić, w którym kierunku podążać. To spowodowało, że „poczułem to”. Chodziło o to, żeby mieć pewność, że idziemy w tym samym kierunku. To właśnie było i jest najważniejsze - dodał Robert Lewandowski.
Z kolei Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF, opowiedziała, jak powstawała kolekcja RL9, nad którą prace rozpoczęły się w czasie pandemii COVID-19.
- Pierwszym etapem było stworzenie tożsamości kolekcji Roberta w ramach marki 4F. Oczywiście chcieliśmy, żeby ta kolekcja się wyróżniała. Wypracowaliśmy cechy, które przewijają się przez wszystkie kolekcje Roberta i które pojawiać się będą w każdej z nich. Zaczęliśmy obserwować, jaki Robert ma styl, co lubi. Wypracowaliśmy nową jakość w naszej marce, czyli produkt premium, kolekcję, która przemyca nowe technologie, nowe rozwiązania, nowe kształty.
Najnowsza kolekcja to ponadczasowa odzież sportowa wysokiej jakości, łącząca wygodne ubrania w stylu sportstyle z funkcjonalnością charakterystyczną dla odzieży treningowej. Pod względem kolorystyki w kolekcji pojawia się jeden z najważniejszych kolorów sezonu wiosna-lato 2022 – laurel green, a obecność świeżego odcienia żółci podkreśla jej letni charakter. Także dzianiny i przewiewna, oddychająca bawełna organiczna użyte w nowych ubraniach sprawiają, że będzie to idealny wybór na najcieplejsze miesiące.
Tematem spotkania były także plany na przyszłość dotyczące współpracy i marzenia uczestników związane z kolekcją 4F×RL9.
- Sky is the limit. Kolekcja RL9 to będzie ikona. Nie tylko Robert przejdzie do historii jako jeden z najlepszych, a dla mnie najlepszy piłkarz na świecie, ale jego kolekcja będzie istnieć. Jestem zaszczycony, że mam okazję pracować z Robertem i moim zespołem
- powiedział Igor Klaja.
- Mam marzenie, żeby Robert był zadowolony, a równocześnie żeby nasi klienci, użytkownicy tego produktu byli zadowoleni. Chciałbym, żebyśmy robili co roku lepsze kolekcje, żeby były one coraz bardziej techniczne, coraz piękniejsze, coraz lepiej się sprzedawały - dodał.
- Moim marzeniem jest, by nasza wspólna kolekcja cieszyła się niesłabnącą popularnością nawet kiedy ja nie będę już aktywnym sportowcem. Chciałbym, aby każda z linii kolekcji RL9 się rozwijała, żeby nasza wspólna marka była gwarancją stylu i jakości i żeby za 10-15 lat dalej była to kolekcja, którą ludzie będą chętnie zakładali na siebie - powiedział Robert Lewandowski.
Poniedziałkowe spotkanie było pierwszym tego typu eventem, podczas którego Robert Lewandowski i 4F opowiedzieli o współpracy. Uczestnicy konferencji mogli zapoznać się również ze wszystkimi dotychczasowymi kolekcjami, które udostępniono im w showroomie 4F Spot.