Robert Lewandowski z wizytą w 4F prezentuje najnowszą kolekcję 4F×RL9

2022-05-30 | 09:00

Przenikanie się sportu i codzienności to jedno z głównych źródeł inspiracji nowej kolekcji ubrań 4F×RL9 stworzonej przy współpracy marki 4F z jej ambasadorem, Robertem Lewandowskim. Najnowsza linia została zaprezentowana podczas konferencji prasowej, która odbyła się w poniedziałek, 23 maja w warszawskim 4F Spot. Honorowym gościem spotkania był oczywiście sam król boisk piłkarskich – Robert Lewandowski.

Wraz z przedstawicielami 4F opowiedział m.in. o tym, jak powstawała najnowsza kolekcja. Konferencję poprowadził Piotr Kędzierski. Spotkanie rozpoczęło się od dyskusji na temat początków współpracy marki 4F i Roberta Lewandowskiego. Szczególną uwagę zwróciły białe sneakersy, które od zawsze były marzeniem Roberta Lewandowskiego jako kluczowy element planowanej kolekcji.

- Od razu na pierwszym spotkaniu z ekipą 4F podczas rozmowy o tym, co mi się podoba, co lubię, powiedziałem „białe buty”. Chciałem, żeby koniecznie znalazły się w mojej kolekcji i nie wyobrażałem sobie, żeby mogło być inaczej

- opowiadał Robert Lewandowski.

- To prawda. Jeśli ktoś obudzi mnie w środku nocy i spyta, jakie buty lubi Robert, bez zastanowienia powiem „białe” - przytaknęła Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF, która sprawowała opiekę nad przebiegiem procesu projektowego od samego początku współpracy.

Pierwszy model butów 4F×RL9 miał premierę na początku maja. Seria limitowana wyprzedała się w zaledwie kilka godzin. Do każdej z pierwszych 200 par dołączony był autograf Roberta Lewandowskiego. 16 maja do sprzedaży trafił regularny model butów, które dostępne są w kolorach białym i czarnym.

Początki współpracy 4F×RL9

Uczestnicy spotkania opowiedzieli także o początkach współpracy marki i sportowca. - Moim marzeniem zawsze było współpracować z taką osobą jak Robert - mówił Igor Klaja, CEO OTCF. - Dlaczego zdecydowałem się na współpracę właśnie z 4F? Nie chodziło tylko o to, że to polska marka. Ważne było, że to marka, która bardzo dynamicznie się rozwija. To mi pasowało. Poznałem ich ambitne plany, co chcą robić, w którym kierunku podążać. To spowodowało, że „poczułem to”. Chodziło o to, żeby mieć pewność, że idziemy w tym samym kierunku. To właśnie było i jest najważniejsze - dodał Robert Lewandowski.

Z kolei Monika Czesak, Dyrektor Kreatywna OTCF, opowiedziała, jak powstawała kolekcja RL9, nad którą prace rozpoczęły się w czasie pandemii COVID-19.

- Pierwszym etapem było stworzenie tożsamości kolekcji Roberta w ramach marki 4F. Oczywiście chcieliśmy, żeby ta kolekcja się wyróżniała. Wypracowaliśmy cechy, które przewijają się przez wszystkie kolekcje Roberta i które pojawiać się będą w każdej z nich. Zaczęliśmy obserwować, jaki Robert ma styl, co lubi. Wypracowaliśmy nową jakość w naszej marce, czyli produkt premium, kolekcję, która przemyca nowe technologie, nowe rozwiązania, nowe kształty.

Ubrania dla współczesnego wojownika

Najnowsza kolekcja to ponadczasowa odzież sportowa wysokiej jakości, łącząca wygodne ubrania w stylu sportstyle z funkcjonalnością charakterystyczną dla odzieży treningowej. Pod względem kolorystyki w kolekcji pojawia się jeden z najważniejszych kolorów sezonu wiosna-lato 2022 – laurel green, a obecność świeżego odcienia żółci podkreśla jej letni charakter. Także dzianiny i przewiewna, oddychająca bawełna organiczna użyte w nowych ubraniach sprawiają, że będzie to idealny wybór na najcieplejsze miesiące.

Ambitne plany

Tematem spotkania były także plany na przyszłość dotyczące współpracy i marzenia uczestników związane z kolekcją 4F×RL9.

- Sky is the limit. Kolekcja RL9 to będzie ikona. Nie tylko Robert przejdzie do historii jako jeden z najlepszych, a dla mnie najlepszy piłkarz na świecie, ale jego kolekcja będzie istnieć. Jestem zaszczycony, że mam okazję pracować z Robertem i moim zespołem

- powiedział Igor Klaja.

- Mam marzenie, żeby Robert był zadowolony, a równocześnie żeby nasi klienci, użytkownicy tego produktu byli zadowoleni. Chciałbym, żebyśmy robili co roku lepsze kolekcje, żeby były one coraz bardziej techniczne, coraz piękniejsze, coraz lepiej się sprzedawały - dodał.

- Moim marzeniem jest, by nasza wspólna kolekcja cieszyła się niesłabnącą popularnością nawet kiedy ja nie będę już aktywnym sportowcem. Chciałbym, aby każda z linii kolekcji RL9 się rozwijała, żeby nasza wspólna marka była gwarancją stylu i jakości i żeby za 10-15 lat dalej była to kolekcja, którą ludzie będą chętnie zakładali na siebie - powiedział Robert Lewandowski.

Poniedziałkowe spotkanie było pierwszym tego typu eventem, podczas którego Robert Lewandowski i 4F opowiedzieli o współpracy. Uczestnicy konferencji mogli zapoznać się również ze wszystkimi dotychczasowymi kolekcjami, które udostępniono im w showroomie 4F Spot.

zobacz materiał video

Tagi: 4F Igor Klaja Kampanie marketingowe OTCF Robert Lewandowski Monika Czesak
Oceń artykuł:

Źródło: 4F

Robert Lewandowski z wizytą w 4F prezentuje najnowszą kolekcję 4F×RL9

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.