Rośnie popularność programów lojalnościowych. Użytkownicy nowych technologii wybierają Klub MediaMarkt

2022-06-28 | 15:21

Programy lojalnościowe dają konsumentom liczne przywileje i zniżki, które szczególnie cenią sobie polscy klienci. Dzięki temu stają się one coraz popularniejsze w kolejnych branżach.

Na rynku elektroniki użytkowej jedynym tego typu programem jest Klub MediaMarkt, który liczy już 3,3 miliony uczestników. Nic dziwnego, że grono klubowiczów wciąż rośnie, ponieważ na lojalnych klientów marki czeka szereg korzyści.

Rynek programów lojalnościowych dynamicznie się rozwija. Blisko 2/3 dorosłych Polaków (65%)  deklaruje udział w co najmniej jednym z nich. Ich popularność potwierdza również fakt, że przeciętny klient uczestniczy średnio w trzech programach, a 40 % respondentów jest otwartych na zapisanie się do kolejnych . Najczęciej takie rozwiązanie oferują sieci spożywcze, drogerie, sklepy odzieżowe czy stacje benzynowe, jednak coraz więcej branż stara się w ten sposób budować lojalność klientów.

Przykładem jest Klub MediaMarkt, który skupia już ponad 3,3 miliony użytkowników nowych technologii poszukujących kompletnej, ale również konkurencyjnej oferty produktów i usług. Uczestnictwo w programie tej popularnej sieci daje klientom konkretne korzyści i realne oszczędności. Już na start otrzymują kupon powitalny o wartości 40zł. Członkowie Klubu MediaMarkt zbierają punkty za zakupy, mogą liczyć na dodatkowe promocje i kupony na produkty oraz usługi. Do tego dochodzi jeszcze większa wygoda zakupów: wydłużony termin zwrotu (aż do 45 dni) oraz łatwy dostęp online do całej historii zakupów. Paragony są automatycznie zapisywane na koncie klienta, w związku z tym nie trzeba przechowywać ich papierowej wersji. Klubowicze na bieżąco otrzymują również informacje o akcjach promocyjnych i premierach.

- W MediaMarkt stawiamy klienta na pierwszym miejscu. Zależy nam również na budowaniu z nim dłuższych relacji w środowisku nowych technologii. Klub MediaMarkt jest jednym z efektów takiego podejścia. Członkowie programu aktywnie korzystają z licznych korzyści, które im oferujemy i stopniowo rozwijamy. W świecie nowych technologii i retailu tworzą też społeczność, którą nie raz pytamy o zdanie na różne tematy. Od czerwca 2022 z myślą o obecnych i przyszłych klubowiczach zmieniliśmy nieco formułę Klubę – klienci za zwykłe zakupy oraz w specjalnych promocjach zbierają punkty, które mogą wymieniąć na kupony na kolejne zakupy. Jesteśmy pewni, że ten prosty i atrakcyjny mechanizm jeszcze bardziej zaktywizuje obecnych członków Klubu i pozwoli nam w niedługim czasie osiągnąć kolejny milion zadowolonych Klubowiczów

– powiedział Maciej Sancewicz, CEM&CRM Manager w MediaMarktSaturn Polska.

Tagi: MediaMarkt Maciej Sancewicz
Oceń artykuł:

Źródło: MediaMarkt

Rośnie popularność programów lojalnościowych. Użytkownicy nowych technologii wybierają Klub MediaMarkt

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.