Produkty Guess sprzedawane są w ponad 1600 sklepach na całym świecie, wśród których wyróżnić można pełne kolekcje ubrań, butów i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. W Polsce marka Guess obecna jest od 2009 r.
Salon Guess w Millenium Hall został zaprojektowany tak, aby łączyć ze sobą szyk i nowoczesny styl glamour jednocześnie tworząc miłą, sprzyjającą zakupom atmosferę. Minimalistyczny design pomaga skupić się na produkcie, a zmysłowe zdjęcia z kampanii tworzą niepowtarzalny, swoisty dla marki Guess, klimat.
Marka Guess ubiera wiele gwiazd nie tylko na wielkie wyjścia, ale również na potrzeby programów telewizyjnych. Rzeczy marki Guess/Marciano regularnie nosi Ambasadorka Anna Czartoryska-Niemczycka, której stylizacje były wielokrotnie pozytywnie oceniane przez ekspertów z dziedziny mody. Ponadto markę Guess wybierają również Kora, Ania Wyszkoni, Magdalena Modra, Beata Sadowska, Małgorzata Rozenek, Katarzyna Zielińska, Radek Majdan czy Marcin Cejrowski. Marka Guess była także jednym ze sponsorów trzeciej edycji programu X Factor – ubierała Finalistów, a także prowadzącą Patricię Kazadi. Produkty marki Guess wykorzystywane są przez renomowanych polskich stylistów do stylizacji sesji w magazynach modowych.
Tagi: