Semilac w Złotych Tarasach

2019-03-13 | 11:00

Semilac, producent lakierów hybrydowych oraz kosmetyków do makijażu, należący do polskiej spółki Nesperta, otworzył swoją wyspę monobrandową w warszawskich Złotych Tarasach. Tym samym nowy punkt sprzedażowy staje się trzynastą lokalizacją marki w Warszawie.

Semilac nie zaprzestaje swych działań mających na celu ekspansję marki. Od 12 marca z bogatego portfolio Semilac korzystać mogą również klientki warszawskich Złotych Tarasów. Centrum handlowe zlokalizowane w samym sercu stolicy, położone w bliskiej odległości od kluczowych obiektów komunikacyjnych i kulturalnych miasta, to ważny punkt na mapie sprzedażowej marki. Lokalizacja ta pozwala na maksymalne wyjście naprzeciw oczekiwaniom fanek Semilac, na czym producentowi lakierów hybrydowych i kosmetyków do makijażu zależy najbardziej. Podobnie jak na pozostałych stanowiskach sprzedażowych, nowy punkt oferuje klientkom dostęp do pełnego asortymentu marki. Dzięki temu możliwe jest szybkie i łatwe zapoznanie się z produktami oraz wygodne ich przetestowanie. Dodatkowo, konsumentki mogą skorzystać z porad wykwalifikowanych doradców marki. To 13 już wyspa handlowa marki Semilac w Warszawie.

Obecnie produkty Semilac można zakupić w 20 sklepach monobrandowych oraz ponad 100 wyspach handlowych zlokalizowanych w ponad 70 miastach w całej Polsce.

Cieszymy się, że od teraz nasze produkty będą dostępne również dla klientek Złotych Tarasów. Warszawskie centrum handlowe to dla nas niezwykle ważna lokalizacja. Nieustannie rozwijamy naszą sieć sprzedaży, gdyż zależy nam na tym, aby każda kobieta w Polsce miała łatwy i szybki dostęp do produktów marki Semilac oraz, by mogła korzystać z profesjonalnych porad i usług. Marka Semilac od zawsze stara się być blisko kobiet. Dostarcza dopasowane do aktualnych potrzeb, bezpieczne i trwałe produkty, które charakteryzuje wysoka jakość. Dzięki nim każdego dnia wspiera kobiety w podkreśleniu swojej siły piękna, pomaga uwalniać ich potencjał i odważnie wyrażać siebie. Mamy nadzieję, że dogodna lokalizacja monobrandowej wyspy Semilac sprawi, iż kobiety nie tylko z Warszawy, ale też innych polskich czy zagranicznych miast z przyjemnością dokonają zakupu produktów marki numer 1 wśród lakierów hybrydowych w Polsce*

– mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej firmy Nesperta.

Produkty Semilac od samego początku wprowadzenia marki na rynek, czyli od 2013 roku, cieszą się ogromną popularnością, a oferta jest stale poszerzana zgodnie z obowiązującymi trendami. W bogatym portfolio występuje ponad 300 odcieni lakierów hybrydowych, docenianych przez klientki i profesjonalistów za jakość i trwałość. Według danych z 2017 roku aż 67% kosmetyczek korzysta z produktów Semilac*, co świadczy o tym, że specjaliści doceniają szeroką paletę kolorystyczną, wybierając ją w swoich salonach do kompleksowej stylizacji paznokci.

Poza lakierami marka oferuje również profesjonalne żele UV, produkty i akcesoria do pielęgnacji, urządzenia do stylizacji i zdobnictwa paznokci, a od  marca 2018 roku również produkty do makijażu – róże, cienie do powiek, pudry, podkłady, pomadki i wiele innych, będące odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentek. Marka Semilac nie ustaje jednak w dalszym rozwoju i do końca roku zamierza wprowadzić nowe produkty zarówno z zakresu stylizacji paznokci, jak i makijażu. Z produktów Semilac korzysta już ponad 2 tysiące salonów kosmetycznych, a także najbardziej prestiżowe szkoły kosmetyczne w Polsce: Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie, Instytut Kosmetologii Stosowanej w Warszawie oraz Wyższa Szkoła Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu. Produkty Semilac są dostępne w 35 krajach na 5 kontynentach, w tym m.in. w: w Belgii, Chorwacji, Danii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Maroko, USA, Irlandii, Norwegii, Rosji, Portugalii, Szwecji, i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Lakiery Semilac posiadają Raport Bezpieczeństwa, Dermatest oraz certyfikat ISO 22716:2007. Wszystkie produkty marki dostępne są w sklepie internetowym www.semilac.pl oraz w sieci punktów sprzedażowych.

*Według badań Kantar Millward Brown aż 67% użytkowniczek hybryd wybiera lakiery hybrydowe Semilac. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie kobiet w wieku 18-65 lat w listopadzie 2017 roku.

Tagi: Nesperta Paulina Patelka Semilac Złote Tarasy
Oceń artykuł:

Źródło: Semilac

Semilac w Złotych Tarasach

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.