Oferta dyskontów niespożywczych Action jest już dostępna w Zambrowie. To pierwszy sklep tej sieci uruchomiony w województwie podlaskim i 125. w Polsce. W lipcu br. Action zainaugurowało również swoją obecność na Warmii i Mazurach, a wkrótce planuje debiut na Lubelszczyźnie. Do końca wakacji sieć ma liczyć ponad 130 sklepów.
Pandemia i związany z nią lockdown nie wpłynął znacząco na dynamikę rozwoju sieci dyskontów niespożywczych Action w Polsce. Od początku roku powstało 25 sklepów, a zasięg zwiększył się o kolejne województwa. Liczba pracowników przekroczyła już 2000 osób i będzie stale rosnąć. Firma oferuje zatrudnionym dobre środowisko pracy, możliwość ciągłego rozwoju oraz zrozumienie dla różnorodności. Według ankiety „Voice of Action”, w której udział wzięło 92% wszystkich zatrudnionych, 88% z nich czuje się zaangażowanych w życie firmy.
To dla nas dobry czas na rozwój. Wchodzimy do nowych województw, takich jak warmińsko-mazurskie, podlaskie czy lubelskie. Jednocześnie umacniamy się w regionach oraz w dużych miastach, w których klienci polubili nasz asortyment. Właśnie otworzyliśmy piąty sklep we Wrocławiu, a wkrótce – czwarty w Warszawie. Planujemy kolejne otwarcia dyskontów Action w Gdańsku i Poznaniu oraz debiut w Olsztynie
– mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action w Polsce.
Action w Polsce otwiera swoje dyskonty w istniejących już, popularnych w danej miejscowości centrach handlowych. Przychodzą tam zarówno klienci, którzy szukają konkretnych produktów, jak i ciekawych okazji oraz lubiący spędzać w ten sposób czas. Według raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych w maju 2021 r. odwiedzalność centrów była na poziomie 92% w porównaniu do maja 2019 roku, a więc okresu sprzed pandemii.
Format dyskontów niespożywczych sprawdził się w okresie spowolnienia gospodarczego, gdy dla konsumenta najważniejsze było szukanie oszczędności. Klienci przyzwyczaili się do jakości i szerokiego wyboru naszych produktów oraz do proponowanej przez nas formy niespodzianki związanej z faktem, że 2/3 asortymentu często się zmienia. Wszystko to sprawia, że wartość koszyka zakupowego klientów Action wzrosła
- podsumowuje Sławomir Nitek.