Nowy format sklepów rozwijany w ramach Grupy Empik w ciągu zaledwie 6 miesięcy od premiery liczy już 20 lokalizacji. W ostatni piątek (8 grudnia) otwarto dwie nowe księgarnie MOLE MOLE – w Świeciu (na Rynku) i w Żywcu (Galeria Lider).
Pierwsze księgarnie MOLE MOLE zostały otwarte w maju br. a na koniec 2017 roku sieć urosła już do 20 sklepów. Aktualnie działają one w Bydgoszczy, Czeladzi, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Kołobrzegu, Krakowie, Łomży, Ostrowcu Świętokorzyskim, Poznaniu, Świeciu, Warszawie, Wrocławiu, Zabrzu oraz Żywcu. To punkty o średnim metrażu 150 m.kw. obecne zarówno w lokalizacjach tradycyjnych, jak i obiektach nowoczesnego handlu.
- Cieszymy się, że flagowe galerie wybrały MOLE MOLE spośród innych konceptów i zaufały Grupie Empik. To projekt komplementarny do strategii ekspansji i zasięgu geograficznego Empiku, którego sklepy są znacząco większe oraz multimedialne
- podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz, Prezes Grupy Empik.
MOLE MOLE wyróżnia się przyjazną dla czytelników atmosferą. To kameralne, przytulne a jednocześnie nowoczesne księgarnie dla osób, które cenią sobie wybór i niespieszne zakupy. Największe sklepy MOLE MOLE mają powyżej 10 tysięcy tytułów książkowych na półkach. Jest to oferta szeroka i bardzo umiejętnie dobrana: tytuły zarówno z literatury polskiej i zagranicznej, biografie, reportaże, poradniki oraz tytuły dla najmłodszych czytelników.
Grupa Empik zamierza kontynuować intensywną ekspansję sieci księgarni własnych i franczyzowych pod marką MOLE MOLE. - Oczekujemy, że na koniec 2018 roku będzie już 40-50 księgarni – precyzuje Ewa Szmidt-Belcarz.