Silesia Outlet zaprosił klientów do największego salonu outletowego marki adidas na Śląsku. Podczas premierowego weekendu otwarcia, zakupy zrobiło w nim blisko 7 tysięcy klientów.
Adidas to jedna z najbardziej pożądanych marek wśród outletowych łowców okazji. Wejście do Silesia Outlet z pełną ofertą zakupową na powierzchni 807 m² to potwierdzenie wysokiego potencjału tego najnowszego centrum wyprzedażowego w Polsce, zarówno z perspektywy klientów przyjeżdżających na zakupy, jak i naszych partnerów biznesowych, prowadzących salony w centrach zarządzanych przez NEINVER
– mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director NEINVER.
Oferta salonu outletowego adidas to przede wszystkim szeroka propozycja ubrań, obuwia i akcesoriów dla amatorów sportowych aktywności niemal wszystkich dziedzin: biegania, fitnessu, piłki nożnej, czy pływania. Całość uzupełniają kolekcje „lifestylowe” dla wszystkich grup wiekowych - kobiet, mężczyzn i dzieci. Jak zapowiadają przedstawiciele marki, oferta w Silesia Outlet będzie regularnie odświeżana, w zależności od pory roku, natomiast outletowe ceny zyskają dodatkowe rabaty podczas specjalnych akcji promocyjnych, czy tradycyjnych sezonowych wyprzedaży.
Marka adidas chce zawsze być tak blisko klientów, jak to możliwe. Dostrzegamy potencjał Śląska i dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić ich do najnowszego sklepu właśnie w Silesia Outlet. Wierzę, że klienci będą regularnie odwiedzać adidas outlet, doceniając oryginalną atmosferę formatu Homecourt, znanego klientom na całym świecie
– mówi Dasa Murcova, Manager Retail Marketing Activation East Europe w Grupie adidas.
Salon outletowy w Silesia Outlet został urządzony w najnowszym koncepcie marki - Homecourt, skupiającym uwagę klientów na pozytywnych emocjach, wynikających z uprawiania sportu i dobrej atmosferze zakupów.
W salonie w Silesia Outlet dominuje czerń, szarości i biel. Przebieralnie i poszczególne elementy sklepu zbudowane zostały również z modnych, betonowych ścian i konstrukcji. Całość uzupełniają wielkoformatowe tapety z wizerunkiem sportowców, kibiców i obiektów sportowych, a oferta salonu została wyeksponowana, dzięki oświetleniu punktowemu.
Salon adidas w Silesia Outlet liczy 807 m² powierzchni i jest zlokalizowany tuż przy wejściu głównym do centrum. Do jego wnętrza z holu głównego prowadzą dwa wejścia.
Silesia Outlet to najnowsze centrum wyprzedażowe w Polsce. Na 12 000 m² powierzchni gromadzi 60 salonów outletowych znanych marek lokalnych i międzynarodowych w cenach obniżonych nawet do 70 procent. To szeroka oferta ubrań dla kobiet i mężczyzn, obuwia, sportu, akcesoriów i artykułów dla domu, m.in. Vistula i Wólczanka, Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti, Bytom, Guess, Diverse, Lavard, Lancerto, Molton, Unisono, Only, Triumph, Gatta i Bagatelle, a także Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans i Pepe Jeans oraz Kazar, Venezia, Ecco, Symbiosis i Umbro. Ważną część zajmują marki sportowe: obok salonu adidas, także Intersport, Martes Sport, 4F, Sizeer, Puma, Reebok, New Balance, Trespass i Regatta oraz akcesoria i biżuteria: Apart oraz Wittchen z galanterią skórzaną i artykuły dla domu: Tefal Home&Cook z markami: Krups, WMF i Lagostine oraz Dajar z markami: Ambition, Disney, Domotti oraz Luminarc.
Silesia Outlet mieści się w Gliwicach - w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4 i drogi krajowej nr 78 w kierunku Rybnika. Na kierowców czeka tam 3000 miejsc parkingowych.
Zarządcą Silesia Outlet jest NEINVER - lider rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz wiodący operator tego segmentu w Europie. Centrum zostało otwarte 27 marca tego roku.